امدادرسانی هلال احمر به ۳۰۴ نفر در سیلاب‌های اخیر

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر در سیلاب اخیر به ۳۰۴ نفر، امداد رسانی کردند، از استقرار بالگرد‌های هلال احمر در چهار استان کشور که درگیر سیلاب هستند خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 27July 2022

امدادرسانی هلال احمر به ۳۰۴ نفر در سیلاب‌های اخیربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مرتضی مرادی‌پور سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات اظهار داشت: پس از دریافت هشدار قرمز آب و هوایی برای چهار استان (سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان) و همچنین با دریافت هشدار نارنجی برای استان‌های معین این چهار استان، تمامی نیرو‌های امداد و نجات به ویژه مراکز امداد هوایی، به حالت آماده باش در آمدند.

وی افزود: پیش بینی اماکن اسکان اضطراری، بررسی آمادگی تجهیزات لجستیکی و تخصصی، سیلاب تمرکز بر نقاط آسیب پذیر، هماهنگی با سازمان هواشناسی و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان از دیگر اقداماتی بود که در این مدت انجام شده است.
مرادی پور در خصوص امداد رسانی به هموطنان اشاره کرد و گفت: ۹۸ نفر از امدادگران و نجاتگران در قالب ۲۷ تیم به ۳۰۴ نفر از هموطنان امداد رسانی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۵ چادر، ۱۱۱ تخته پتو، ۹۲ تخته موکت، ۳۱۵ کیلوگرم نایلون و ۵۴ بسته غذایی بین مردم متاثر از سیل توزیع شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار