ما مقاوم هستیم/ سرهنگ بازنشسته ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور در کاروان راهیان نور از الطاف خفیه الهی است

سرهنگ «گائینی» حضور در کاروان راهیان نور و زیارت یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی را از الطاف خفیه الهی دانست.
کد خبر: ۵۱۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 01April 2022

حضور در کاروان راهیان نور از الطاف خفیه الهی است«فتح الله گائینی» سرهنگ بازنشسته پدافند هوائی نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه حضور در اردوی راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم، با اشاره به سابقه خدمتی خود اظهار داشت: بنده دوره «ای پی چی» یا «ایر پلن جنرال عمومی هواپیما» را در دوران گذشته طی کردم و متخصص هواپیمای بدون خلبان یا به قول امروزی‌ها پهباد شدم.

وی افزود: از پهباد‌ها در زمان جنگ معمولا در شب‌های عملیات برای اهداف خاصی استفاده می‌شد و بعد از جنگ به عقیدتی سیاسی منتقل و تا زمان بازنشستگی با عنوان رئیس بازرسی عقیدتی سیاسی پدافند هوائی مشغول بکار بودم.

راوی دفاع مقدس ارتش با اشاره به حضورش در کاروان راهیان نور عنوان کرد: همواره دوست داشتم که بتوانم به عنوان زائر در این کاروان‌ها شرکت کنم تا اینکه خداوند لطف کرد ومن از طرف کانون باز نشستگان ارتش در قم، عازم این سفر معنوی شدم.

گائینی ادامه داد: حضور خود را در این کاروان، از الطاف خفیه خداوندی می‌دانم که به عنوان زائر یادمان‌های شهدا در جمع افراد با صفا و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت و برادران روحانی و سپاهی قرار گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: از صمیم قلب و با صداقت تمام عرض می‌کنم این دوره چند روزه تاثیر‌ بسیار شگرفی در من گذاشت و با توجه به اینکه در دوران جنگ، چندین بار توفیق شد در مناطق جنوب مثل دزفول و اهواز و خرمشهر و آبادان و فاو حضور داشته باشم، ولی اطلاعاتی که در این چند روز با حضور فرماندهان دفاع مقدس و کارشناسان روایتگری از استان‌های مختلف کسب کردم، بسیار باارزش بود.

سرهنگ بازنشسته پدافند هوایی ارتش ادامه داد: شنیدن جزییات عملیات‌های مختلف از قبیل رمضان، محرم، والفجرها، الی بیت المقدس و جزیره مجنون و... اطلاعات بسیار زیادی را از حماسه رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر نصیب زائران می‌کند و چه شایسته و ضروری است که همه بخصوص جوانان در این اردو‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها