امام جمعه دزفول:

مبارزه با بی حجابی نیازمند یک عزم ملی است

قاضی دزفولی مبارزه با بی حجابی را نیازمند عزم ملی دانست و گفت: به نظر می رسد کشف حجاب عمدی که البته سراسری است یک فتنه و توطئه حساب شده است و دشمن دارد روی این موضوع کار می‌کند.
کد خبر: ۵۱۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ - 01April 2022

مبارزه با بی حجابی نیازمند یک عزم ملی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی قاضی دزفولی» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار داشت: این روزها شاهد صحنه‌های ناشایستی از بی حجابی در کوچه و بازار هستیم که موجب رنجش خاطر دل هر انسان مومنی می‌شود.

وی افزود: به نظر می رسد کشف حجاب عمدی که البته سراسری است یک فتنه و توطئه حساب شده است و دشمن دارد روی این موضوع کار می‌کند.

قاضی دزفولی با بیان اینکه پلیس امنیت اخلاقی، ستاد امربه معروف و نهی از منکر، گروه‌های مردمی و بسیج همه پای کار هستند، گفت: فضای عمومی برای افرادی که شئونات اخلاقی را رعایت نمی‌کنند باید ناامن باشد، باید تذکر دهند تا افراد بی حجاب به خود اجازه ندهند در مکان‌های عمومی حاضر شوند.

خطیب جمعه دزفول اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و ادامه داد: البته از ورود میهمانان نوروزی خرسندیم و امکانات نیز در اختیار آنها قرار می‌دهیم ولی در مقابل، رعایت شئونات اخلاقی را مطالبه می‌کنیم.

وی مبارزه با بی حجابی را نیازمند عزم ملی دانست و افزود: رعایت شئونات اخلاقی باید در سطح شهر، مبلمان شهری و بلندگوهای پارک‌ها بازگو شود.

امام جمعه دزفول ۱۲ فروردین سالروز رسمیت یافتن حکومت اسلامی را تبریک گفت و متذکر شد: ۴۴ سال از رسمی شدن جمهوری اسلامی با انتخاب مردم می‌گذرد و دشمنان در این سالها  هرچه توطئه کردند نتوانستند یادگار امام(ره)  را از بین ببرند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: جمهوری اسلامی ترکیبی از جمهوریت و اسلامیت است که جز با اندیشه‌های نورانی امام خمینی(ره) به دست نمی‌آمد.

وی با بیان اینکه نقش مردم در جمهوری اسلامی مهم و کلیدی است گفت: جمهوری اسلامی جلوه‌ای از قدرت الهی و عزم ملت ایران است که با ایثارگری خود با انتخابی تاریخ ساز این حکومت اسلامی را تایید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار