امام جمعه کوهدشت:

دولت با دیپلماسی سیاسی در حال خنثی‌سازی تحریم‌ها است

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با دیپلماسی سیاسی در حال خنثی‌سازی تحریم‌ها است، گفت: ارز ترجیحی درصورتی‌ که درست مدیریت نشود بسیار خطرناک است پس در این زمینه باید نظارت‌ها قوی باشد.
کد خبر: ۵۱۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ - 01April 2022

دولت با دیپلماسی سیاسی در حال خنثی‌سازی تحریم‌ها است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کوهدشت ضمن تبریک فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه خدا، ماه شب‌های قدر و توجه به نیازمندان و ماه قرائت قرآن است.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با دیپلماسی سیاسی در حال خنثی‌سازی تحریم‌ها است، گفت: ارز ترجیحی درصورتی‌که درست مدیریت نشود بسیار خطرناک است پس در این زمینه باید نظارت‌ها قوی باشد. 

وی با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان، افزود: در این ایام مبارک در مسجد صاحب‌الزمان (عج) هرروز برنامه تلاوت قرآن و تفسیر داریم که امیدواریم حضور در این مجالس باشکوه باشد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت دینداری در جامعه، عنوان کرد: کسانی که تمام هم‌وغم آنان دنیا باشد در گمراهی آشکار قرار دارند، بایستی همواره به خداوند متعال پناه برد و در مسیر الهی قدم گذاشت.

وی ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: آمریکا و ایادی او درصدد این است که اسلام در جامعه پیاده‌سازی نشود و ضربه ببیند و این‌همه کارشکنی‌ آن‌ها برای مقابله با دین است درحالی‌که اسلام پیروز میدان است.

طهماسبی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی را قبول نداریم ولی تبادل فرهنگی را قبول داریم، گفت: بنا به تأکیدات رهبر معظم انقلاب حمایت از شرکت‌های تولیدی و دانش‌بنیان اقتصاد کشور را بهبود می‌دهد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با دیپلماسی سیاسی در حال خنثی‌سازی تحریم‌ها است، گفت: ارز ترجیحی درصورتی‌که درست مدیریت نشود بسیار خطرناک است پس در این زمینه باید نظارت‌ها قوی باشد.

وی با اشاره به‌ضرورت وحدت گروه‌های مختلف در شهرستان، گفت: مساجد برای مهمانی خدا آماده هستند، مدیریت چابک باید به مردم خدمت کند، برخی متأسفانه انتخابات را خیلی زود کلید زده‌اند الآن وقتش نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار