با صدور پیامی؛

سردار «مرادحاجتی» درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ - 03April 2022

سردار مرادحاجتی درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را به همکاران، همرزمان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

با عرض تسلیت و اندوه فراوان، خبر ناگهانی عروج آسمانی سردار رشید اسلام سرتیپ دوم پاسدار «دکتر محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس باعث تأسف و تألم خاطر گردید.

حضور چندین باره وی در سفرهای مختلف به خوزستان و رفتار شایسته و محبت آمیز ایشان با همکاران، هرگز از اذهان پاک نمی شود.

کارنامه درخشان آن پاسدار انقلاب و سردار ولایی و نقش‌آفرینی‌های مخلصانه و برجسته وی در سمت‌ها و مسئولیت‌های گوناگون در سپاه، نیروی انتظامی، ستاد کل نیرو‌های مسلح و به خصوص در حوزه دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست.

اینجانب درگذشت این سرباز نظام اسلامی و ولایت فقیه و خدمتگزار بی‌ادعا و اخلاق محور را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترم و همرزمان ایشان در نیروی انتظامی و همکاران سختکوشم در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم که روح این خادم سربلند حوزه دفاع مقدس همواره با روح شهدا محشور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار