پیام تسلیت خبرگزاری دفاع مقدس درپی درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس

خبرگزاری دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ - 03April 2022

پیام تسلیت خبرگزاری دفاع مقدس در پی درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشوربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، خبرگزاری دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را به خانواده آن مرحوم، همرزمان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج آسمانی سردار رشید اسلام سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمدتقی عصار رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس موجب تألم خاطر شد.

او که عمر شریف خود را در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت سپری کرد با قبول مسئولیت‌هایی چون، ریاست دانشگاه علوم انتظامی امین، معاونت نیروی انسانی ناجا و جانشینی و معاونت هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ریاست سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس خوش درخشید و دِین خود را به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرد و سرانجام در طلیعه ماه پرفیض و برکت رمضان درپی وصال همرزمان شهید خود به دیدار معبود شتافت.

خبرگزاری دفاع مقدس این ضایعه غمبار را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترم آن مرحوم، همرزمان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید همنشینی با مقربین در جنت‌الماوی و برای خانواده و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نماید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار