با صدور پیامی؛

حجت‌الاسلام «مصلحی» درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ - 03April 2022

حجت‌الاسلام «مصلحی» درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

خبر عروج سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس از فرماندهان دفاع مقدس به جمع همرزمان شهیدش پیوست موجب تأسف و تألم گردید.

بی شک رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار آن بزرگ مرد عرصه دفاع مقدس که برای اعتلای اسلام عزیز و میهن اسلامی، ذخیره‌ای گرانسنگ و صالحاتی باقی و جاودان در پیشگاه الهی به شمار خواهد رفت.

اینجانب با عرض تسلیت عروج افتخار آمیز این سردار مجاهد، از درگاه خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده، رحمت واسعه الهی و همنشینی با مولا و مقتدایش حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار