با صدور پیامی؛

جعفری درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ - 03April 2022

دکتر جعفری درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اصغر جعفری» رئیس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت سردار سرافراز سپاه اسلام سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمدتقی عصار رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس باعث تأسف و تألم خاطر گردید.

آن سردار مخلص و خدوم انقلاب اسلامی با نقش‌آفرینی‌های جهادی و مخلصانه در سمت‌ها و مسئولیت‌های گوناگون در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی، نام خود را در جرگه مجاهدان فی سبیل الله جاودانه ساخت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت، درگذشت این سردار پرتلاش و فرمانده مخلص و یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترم، همرزمان ایشان در انتظامی کل جمهوری اسلامی ایران، رئیس، مدیران و کارکنان عزیز بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال رحمت و رضوان الهی برای آن مرحوم و سلامتی و صبر برای بازماندگان را از درگاه احدیت خواستارم.

امید است خداوند متعال مزد سال‌ها خدمت خالصانه و زندگی معنوی ایشان را از خزائن رحمت خود عطا فرماید. ان شاءالله.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار