با صدور پیامی؛

حجت‌الاسلام «محمدیاری» درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴ - 03April 2022

حجت‌الاسلام «محمدیاری» درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حمیدرضا محمدیاری» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

الَّذِینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ‌

(صابران کسانى هستند که هرگاه مصیبتى به آن‌ها رسد، مى‌گویند: ما از آنِ خدا هستیم و به سوى او باز مى‌گردیم)

در اولین ساعات شروع ماه مبارک رمضان، ماه مغفرت و گشایش، ماه امیرالمومنین حضرت علی بن ابی طالب (علیه السلام) با نهایت تأثر و تأسف فراوان خبر ناگهانی درگذشت همکار گرامی و ارجمند سرتیپ دوم پاسدار محمدتقی عصار برای همه همکاران محترم مجموعه بنیاد حفظ آثار و دوستان ایشان در نیرو‌های مسلح بسیار سنگین و اندوه بار بود.

تقوا و صداقت و روحیه انقلابی و ولایی و همچنین اخلاق نیکو و مردمی وی، گره‌گشایی از کار آحاد مردم از صفات برجسته این عزیز در گذشته بود.

فقدان شخصیتی همچون او برای مجموعه بنیاد حفظ آثار و دوستان او در سلسله مراتب نیرو‌های مسلح باعث تاسف و تاثرفراوان گردید.

این عقیدتی سیاسی ضمن ابراز همدردی و تسلیت ضایعه درگذشت همکار فقیدمان سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج محمدتقی عصار را تسلیت عرض نموده و ان‌شاءالله به برکت صاحب این ماه با حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) و یاران شهیدش محشور گردد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار