رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های آثار دفاع مقدس:

فعالیت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت منشأ تحولات درونی است

حجت‌الاسلام «محمدیاری» گفت: کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌واسطه خدمت در این بنیاد و ارتباط با پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدا از آرامش خاصی برخوردار هستند که منشأ تحول روحی شده و بر روند پیشرفت مأموریت‌ها و همچنین زندگی آن‌ها اثرگذار بوده است.
کد خبر: ۵۲۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 11May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حمیدرضا محمدیاری» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام محمدیاری در این دیدار اظهار داشت: کار برای رضای خدا جهاد است. اگر نگاه مثبتی به این مهم داشته باشیم قطعاً بر روی کار ما اثر می‌گذارد و روند پیشرفت مأموریت‌های محوله را تسریع می‌کند.

وی افزود: باید خداوند را شاکر باشیم که خدمت به رزمندگان، خانواده شهدا و ایثارگران را روزی ما قرار داده است. امیدواریم با حرکت در این مسیر زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.

این مسئول گفت: حضور در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و زیرمجموعه‌های آن به‌واسطه ارتباط با پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدا برکات زیادی به همراه دارد و اثرات خود را در زندگی و خانواده می‌گذارد.

محمدیاری خاطرنشان کرد: کارکنان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس به‌واسطه خدمت در این بنیاد از آرامش خاصی برخوردار هستند که منشأ تحول روحی در آن‌ها شده و به همین دلیل در معرض آسیب کمتری قرار دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: ایستادگی و صبر خانواده شهدا و همچنین مقاومت پیشکسوتان دفاع مقدس در برابر سختی‌ها و دسیسه‌هایی که نظام را تهدید می‌کند مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

محمدیاری گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از شیوه‌های سخنوری از طریق گفتمان انقلاب اسلامی بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت و دستاوردهای این حماسه جاوید را که ضامن استمرار حرکت رو به‌پیش انقلاب است به‌خوبی تبیین کنیم.

خدمت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک توفیق الهی است

سردار یوسفعلی‌زاده نیز در این دیدار ابراز داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نمی‌داند، خدمت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای ما که از قافله شهدا جامانده‌ایم یک توفیق الهی است و به همین دلیل نباید میدان را خالی کنیم و از همه ظرفیت‌ها در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهره ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در طول دفاع مقدس بارهاوبارها هجران‌ها و هرمان‌ها را شاهد بودیم و امروز نیز جریان شهادت در عرصه‌های مختلف تداوم دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: خدمت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایجاب می‌کند که انسان آرام باشد و این آرامش بر روند اجرای مأموریت اثرگذار است و به آن شتاب می‌دهد.

این مسئول در ادامه در خصوص فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در برخی از عرصه‌های مأموریتی مطالبی را بیان کرد.

حجت‌الاسلام محمدیاری در پایان این دیدار با حضور در مدیریت‌های تخصصی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار