پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در پی درگذشت سردار «عصار»

امیر «نجاتی» با صدور پیامی، درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ - 04April 2022

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در پی درگذشت سردار «عصار»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی با صدور پیامی، درگذشت سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

عروج سردار سرافراز، برادر مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار سرتیپ‌دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس باعث تأسف و تألم خاطر شد.

بی‌شک مجاهدت‌های آن سردار فرهیخته، مخلص، متخلق، ولایتمدار، بصیر و مومن انقلاب اسلامی که صحیفه حیات و خدمات ارزنده او در عرصه دوران دفاع مقدس و دیگر سنگر‌های حساس و خطیر پاسداری از آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی این سرزمین نگاشته شده است، برای همیشه ماندگار و در صحنه‌های شکوهمند آینده کشور الهام‌بخش مدافعان انقلاب و ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب فقدان آن سردار رشید اسلام را به خانواده معزز، مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی و همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از خداوند قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌کنم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها