با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان درگذشت سردار «عصار» را تسلیت گفت

سرهنگ «حبیبی» با صدور پیامی درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ - 03April 2022

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان درگذشت سردار «عصار» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان به مناسبت درگذشت سردار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

عروج سردار سپاه اسلام سرتیپ‌دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، از طلایه‌داران پاسداری از انقلاب اسلامی و فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس موجب موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب و همکاران اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان شد.

تردیدی نیست آن سردار ولایی در دوران حیات بابرکت خویش، خدمات و نقش‌آفرینی‌های ارزنده و جهادی طی حدود چهار دهه پاسداری مومنانه و شجاعانه از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس از خود بر جای گذاشت.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان فقدان آن فقید سعید را به خانواده معظم و وابستگان مکرم وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت امیرالمومنین (ع) و همرزمان شهیدش و برای بازماندگان و مصیبت دیدگان گرامی صبر و شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کند».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار