پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در پی درگذشت سردار «عصار»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی، درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ - 03April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی، درگذشت سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:  

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

خانواده محترم سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «دکتر محمدتقی عصار» و پیشکسوتان عزیز جهاد و شهادت

سلام علیکم!

احتراما، خبر عروج سردار شجاع و سرافراز سپاه اسلام، سرتیپ‌دوم پاسدار دکتر «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس موجب تألم و تأثر خاطر فراوان شد.

تلاش‌ها، زحمات و مجاهدت‌های آن خدمتگزار ولایی و صدیق انقلاب اسلامی در مسئولیت‌های گوناگون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، ستاد کل نیروهای مسلح و به ویژه در کسوت ریاست سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و نیز همکاری‌ها و عنایت‌های آن عزیز سفر کرده با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی همواره در یاد و خاطره‌ها ماندگار خواهد بود.

اینجانب و تمامی همکاران این اداره‌کل، فقدان این رزمنده و پیشکسوت عزیز دوران هشت سال دفاع مقدس را در طلیعه ماه پرفیض و برکت رمضان به ریاست محترم و همکاران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، همرزمان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به‌ویژه خانواده محترمشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید، علو درجات و همنشینی با شهدا و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌نماییم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی
دریادار دوم دکتر «رضا عباسی»

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار