روابط عمومی ارتش اعلام کرد؛

ماندگاری خدمات مخلصانه سردار «عصار» در صفحات کتاب پرافتخار مدافعان ایران

روابط عمومی ارتش در بیانیه‌ای در پی درگذشت سردار عصار آورد: خدمات مخلصانه رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در صفحات کتاب پرافتخار سربازان و مدافعان ایران سربلند اسلامی ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ - 04April 2022

ماندگاری خدمات مخلصانه سردار عصار در صفحات کتاب پرافتخار مدافعان ایرانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی، درگذشت سردار محمدتقی عصار رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا.

خبر درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمد تقی عصار رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس موجب تألم و تأثر شد.

خدمات مخلصانه آن رزمنده سال‌های جنگ تحمیلی با کارنامه‌ای درخشان از خدمت صادقانه در سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ستاد کل نیرو‌های مسلح و مشاغل و مسئولیت‌های مختلف، در صفحات کتاب پرافتخار سربازان و مدافعان ایران سربلند اسلامی ماندگار خواهد بود.

روابط عمومی ارتش درگذشت آن عزیز سفر کرده را به خانواده مکرم و بازماندگان محترم، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، همرزمان آن مرحوم در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفته و از درگاه الهی در این ماه رحمت و مغفرت، علو درجات آن پاسدار ارزش‌های ناب دفاع مقدس را مسئلت دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار