مسئول اجرایی کنگره ملی شهدای لرستان تاکید کرد؛

پیشرفت برنامه‌های کنگره ملی شهدای لرستان در گرو رفع موانع

سرهنگ «محمودوند» گفت: موانعی بر سر راه برخی از برنامه‌های کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان وجود دارد که باید برای رفع این موانع و مشکلات، مساعدت‌های لازم به‌عمل آید.
کد خبر: ۵۱۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ - 04April 2022

پیشرفت برنامه‌های کنگره ملی 6 هزار و 544 شهید استان لرستان در گروه رفع موانع

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ پاسدار «محمد محمودوند» مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان امروز در دیدار با «فرهاد زیویار» استاندار لرستان و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، ضمن ارائه گزارشی از میزان پیشرفت برنامه‌های ابلاغی ستاد کنگره و بیان موانع و آسیب‌های احصاء شده در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: موانعی بر سر راه برخی از برنامه‌های کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان وجود دارد که باید برای رفع این موانع و مشکلات مساعدت‌های لازم به عمل آید.

وی افزود: برنامه‌های ستاد کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان در سال ۱۳۹۹ ابلاغ شده که بخشی از آن‌ها در مرحله اجرا، نیاز به پشتیبانی و تأمین اعتبار لازم دارند.

محمودوند با اشاره به اینکه برنامه‌های ملی کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان در قالب ۲۲ کمیته اجرا می‌شوند، گفت: با توجه به محدودیت زمانی تا اجلاسیه این کنگره‌ ملی شهدا، نیاز به عزم همگانی و همگرایی همه دست‌اندرکاران است.

«فرهاد زیویار» استاندار لرستان نیز در این جلسه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی نقش استان لرستان در دفاع مقدس و برانگیختگی در نسل جوان با الگوگیری از شهدای استان، در قالب کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان از ضروری‌ترین و با اولویت‌ترین برنامه‌های استانداری لرستان در سال ۱۴۰۱ است.

وی عنوان کرد: یکی از رویداد‌های مهم و مسرت‌بخش در سال ۱۴۰۱ دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاسبه پایانی کنگره است که همه مسئولین باید با برنامه‌ریزی مناسب در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار