مادر شهیدان خالقی‌پور:

خدمت بیشتر به مردم شُکرِ توفیق خدمت‌گزاری است

«منهی» گفت: شکر توفیق خدمت به مردم با خدمت بیشتر به ولی نعمتانمان میسر می‌شود.
کد خبر: ۵۱۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ - 04April 2022
خدمت بیشتر به مردم شُکرِ توفیق خدمت‌گذاری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «فروغ منهی» در دیدار «طیب جعفری» سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با خانواده شهیدان خالقی‌پور اظهار داشت: شکر توفیق خدمت به مردم با خدمت بیشتر به، ولی نعمتانمان میسر می‌شود.
 
مادر شهیدان خالقی‌پور با بیان این که باید تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت به مردم انجام شود، افزود: توفیق خدمت‌گذاری به مردم در نظام مقدس اسلامی، فرصت مغتنمی است که شکرگزاری آن با خدمت بیشتر به این، ولی نعمتانمان میسر می‌شود. حضور چهره‌های جوان وانقلابی در سمت‌های مختلف خدمت به مردم نوید روز‌های خوبی را میدهد.
 
منهی با اشاره به این که با شکل گیری دولت آقای رئیسی امید بیشتری در دل مردم ایجاد شده است، ادامه داد: تمام دوست داران این انقلاب و نظام از قدم‌هایی که برای پیشرفت و توسعه کشور برداشته میشود خوشحال هستند.
 
مادر شهیدان خالقی پور افزود: ما همواره دعاگوی مدیران و مسئولینی که صادقانه به مردم خدمت می‌کنند هستیم. نگران حرف‌ها و ایرادات معاندین نباشید قطاری که حرکت می‌کند سنگ می‌خورد.
 
طیب جعفری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در این دیدار با بیان اینکه مادران شهدا نماد ایثار، گذشت و الگو‌های صبر برای افراد جامعه هستند، گفت: با خدا و شهدا عهد بسته‌ایم که شبانه‌روز برای خدمت به مردم انجام وظیفه کنیم.
 
وی همچنین گفت: در مسیر خدمت به مردم که، ولی نعمت ما هستند نیازمند دعای مادران شهدا که نزد خداوند آبرومند هستند، باشیم.
 
«داود خالقی پور» متولد ۱۳۴۴ است که در سال ۱۳۶۲ طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد، «رسول» و «علیرضا» متولدین ۱۳۴۶ و ۱۳۵۰ بودند که به طور همزمان در سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه، عملیات پاسگاه در عملیات مرصاد به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار