حماس حضور وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در «باب العامود» را خطرناک خواند

جنبش حماس ورود غیر قانونی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به منطقه باب العامود در قدس شرقی را محکوم کرد و آن را اقدامی خطرناک خواند.
کد خبر: ۵۱۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ - 04April 2022

حماس حضور وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در «باب العامود» را خطرناک خواندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد حماده» سخنگوی جنبش حماس از شهر قدس تأکید کرد که بازدید «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از منطقه باب العامود در قدس شرقی، اقدامی خطرناک است و تل‌آویو بایستی پیامد‌های آن را بپذیرد.

بر اساس گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، حماده در سخنانی، اظهار داشت: اقدام لاپید مبنی بر یورش به باب العامود و به دنبال آن تیراندازی نیرو‌های ارتش اشغالگر اسرائیل به سمت فلسطینیان در قدس اشغالی، دلیل آشکاری بر اصرار این رژیم برای اجرای طرح‌های پلید خود علیه قدس و مسجدالأقصی است و این یک اقدام خطرناک و تحریک احساسات ملت و امت ما در این ماه مبارک است.

حماده همچنین گفت که سران رژیم صهیونیستی مسئول پیآمد‌های این اقدامات هستند و ما و ملت فلسطین عهد و پیمان بسته‌ایم که از قدس و مسجدالأقصی با تمام توان و امکانات دفاع کنیم.

یکشنبه شب (دیشب) یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با حمایت گسترده نیرو‌های اشغالگر این رژیم از منطقه باب العامود در قدس اشغالی بازدید کرد. ورود غیرقانونی این وزیر صهیونیست به باب العامود در راستای تلاش تل‌آویو برای گسترش یهودی‌سازی شهر قدس صورت گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار