نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

برای رسیدن به جهش تولید باید صنعت و کشاورزی را دانش بنیان کنیم

«محمدی لائینی» گفت: برای رسیدن به جهش تولید باید صنعت و کشاورزی را دانش بنیان کنیم و مسئولین باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲ - 04April 2022

برای رسیدن به جهش تولید باید صنعت و کشاورزی را دانش بنیان کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در دیدار با حجت‌الاسلام «محمدصادق اکبری» رئیس کل دادگستری استان و معاونین اظهار داشت: خط کلی و راهبردی ما این است که حق به حق‌دار برسد و همه ادارات و دستگاه‌ها و نهادهای ما باید حق را به حق‌دار برسانند.

محمدی لائینی افزود: برای رسیدن به جهش تولید باید صنعت و کشاورزی را دانش بنیان کنیم و مسئولین باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به ممنوعیت کشت خشخاش در افغانستان عنوان کرد: اجرای این طرح سبب می‌شود تا کشور ما نیز از منافع و مزایای آن بهره‌مند شود.

وی بیان داشت: مسائل فرهنگی را باید جدی بگیریم و نباید در سواحل و حوزه‌های گردشگری و تفرجگاه‌ها شاهد ولنگاری و پیشروی جبهه معاند فرهنگی باشیم و در این زمینه‌ها برنامه ریزی بهتر و درست‌تر و همگرایی دستگاه‌های مربوطه ضرورت دارد.

محمدی لائینی نظارت بر رسانه‌ها و بویژه رسانه ملی را در زمینه رعایت مسائل دینی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید مسئولین جهت ارزشی و دینی کردن برنامه‌ها با معیارهای انقلابی تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار