نماینده روسیه:

حوادث شهر بوچا در اوکراین صحنه سازی شده است

نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست خبری گفت: رویداد‌های شهر بوچا که اوکراین درباره آن ادعا‌هایی مطرح کرده، در واقع رویداد‌هایی ساختگی و صحنه سازی بوده است.
کد خبر: ۵۱۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ - 05April 2022

حوادث شهر بوچا در اوکراین صحنه سازی شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از تاس، «واسیلی نبنزیا»، نماینده روسیه در سازمان ملل روز دوشنبه اظهار داشت: شواهد موجود شکی را باقی نمی‌گذارد که رویداد‌های شهر بوچا، آنطور که اوکراین ادعا می‌کند، صحنه سازی شده است.

این دیپلمات ارشد روسیه در سازمان ملل در یک کنفرانس خبری گفت: «فیلم‌هایی که به‌ویژه در بوچا ارائه می‌شود و من درباره آن صحبت کردم، هیچ شکی به ما نمی‌دهد که این ماجرا صحنه‌سازی شده است و در این ارتباط ما شواهد بیشتری ارائه خواهیم کرد.»

نبنزیا در کنفرانس خبری خود در مقر سازمان ملل، تصاویری را به نمایش گذاشت که تصاویر اوکراین از بوچا را به صورت صحنه‌سازی نشان می‌داد.

واسیلی نبنزیا گفت که روسیه بار‌ها دیده است که چگونه تحقیقات به اصطلاح مستقل در واقع مستقل نیستند.

او در مورد درخواست‌ها برای «تحقیق مستقل» از وقایع بوچا گفت: «سوال این است که چه کسی تحقیقات به اصطلاح مستقل را انجام خواهد داد. ما بسیاری از تحقیقات مستقل را دیده‌ایم که مطلقاً مستقل نبودند، زیرا انگیزه‌های سیاسی داشتند.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار