نماینده مجلس مطرح کرد؛

تمرکز مجلس بر حل مسائل و مشکلات اساسی کشور

مولوی گفت: مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ با نگاه انقلابی و جهادی تمام تمرکز و فرصت خود را روی حل مسائل و مشکلات اساسی کشور گذاشت.
کد خبر: ۵۱۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ - 05April 2022

تمرکز مجلس بر حل مسائل و مشکلات اساسی کشور

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید محمد مولوی» نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات مجلس در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفت تا موضوعات مهم و اساسی کشور را مورد بررسی قرار دهد.

وی تاکید کرد: مجلس یازدهم در سال ۱۴۰۰ مشکلات اساسی مردم را در اولویت بررسی خود قرار داد. طرح‌ها و لوایح اولویت‌بندی شد و مواردی که بیشتر در زندگی مردم اهمیت داشت، در اولویت بررسی در صحن مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و به تصویب رسید.

 نماینده مجلس بیان داشت: مجلس شورای اسلامی با نگاه انقلابی و جهادی تمام تمرکز و فرصت خود را روی حل مسائل و مشکلات اساسی کشور گذاشت.

مولوی ادامه داد: برای مثال، در سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی قانون جهش تولید مسکن را به تصویب رساند که یکی از مشکلات اساسی مردم در حوزه مسکن است و باید این مشکل حتما حل و فصل شود.

وی گفت: همچنین چندین سال است که فرهنگیان دغدغه اجرای نظام رتبه بندی را داشتند که مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ این قانون را به تصویب رساند و جهت اجرا ابلاغ شد.

 نماینده مجلس تصریح کرد: در حوزه کشاورزی هم طرح‌ها و لوایح خوبی به تصویب رسید و تاکید نمایندگان بر این بود که نباید کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی با قیمت بالا به دست مردم برسد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها