تبدیل وضعیت ۱۴۴۰ ایثارگر شاغل در دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته یک هزار و ۴۴۰ ایثارگر مشمول شاغل در دستگاه‌های اجرایی از سال گذشته تبدیل وضعیت شدند و یا فرآیند آن در حال انجام است و در آینده نزدیک قطعی می‌شود.
کد خبر: ۵۱۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 06April 2022

تبدیل وضعیت ۱۴۴۰ ایثارگر شاغل در دستگاه‌های اجراییبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عبدالله مرتضوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران عصر امروز در نخستین نشست شورای اداری استان که در تالار آبگینه تهران برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و توانمندسازی ایثارگران در حوزه اشتغال و کارآفرینی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، استخدام از طریق شرکت در آزمون، مساعدت در اعطای جواز کسب و ارائه تسهیلات اشتغال از عمده فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در سال گذشته بود، ابراز امیدواری کرد با جدیت و همت مضاعف در سال پیش رو شاهد افزایش خدمت به ایثارگران در حوزه اشتغال باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اذعان داشت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شد، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حوزه اشتغال و کارآفرینی رتبه‌برتر را کسب کرد و این امر نشان از تحقق سیاست‌های بنیاد در راستای حل مشکلات ایثارگران در حوزه اشتغال و کارآفرینی است.

وی بر لزوم حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان ایثارگر تأکید کرد و ادامه داد: ما ایثارگران کار آفرین خوش فکر و تلاشگری داریم که در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات تولیدی و سایر حوزه‌ها در حال فعالیت هستند و حمایت‌های همه جانبه از آن‌ها ضمن تسهیل و ایجاد حمایت از تولید، منجر به ایجاد اشتغال می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به نقاط قوت برنامه عملیاتی تدوین شده سالجاری در بنیاد شهید و پایش فعالیت‌های انجام شده در راستای رسالت این نهاد گفت: با توجه به رویکرد جدید نحوه تخصیص بودجه در سال جاری تمام فعالیت‌های بنیاد باید در چارچوب اعتبارات و به صورت هدفمند باشد و هر برنامه‌ای در زمان پیش‌بینی شده عملیاتی و در موعد مقرر اجرا شود.

مرتضوی ادامه داد: همچنین تمام کارکنان نیز باید با برنامه عملیاتی سال جدید آشنایی کامل داشته باشند و آن‌ها را به مشارکت در امور سوق دهیم.

وی اضافه کرد: کارآفرینان شاهد و ایثارگر در شهرستان‌های استان تهران با روحیه جهادی و ایثارگری در جبهه‌های تولید، در حال تلاش هستن، ما نیز وظیفه داریم با تمام توان از کارآفرینان فعال در تولید و طرح‌های نوآورانه حمایت کرده و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اشتغال جامعه ایثارگری از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار