بیانیه جامعه ایثارگران وزارت نفت در واکنش به توهین دشمنان ایثارگران و انقلاب اسلامی

جامعه ایثارگران وزارت نفت در واکنش به توهین دشمنان انقلاب و ایثارگران با صدور بیانیه‌ای از دولت و وزیر نفت به جهت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تشکر و قدردانی کردند.
کد خبر: ۵۱۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ - 22April 2022

بیانیه جامعه ایثارگران وزارت نفت در واکنش به توهین دشمنان ایثارگران و انقلاب اسلامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جامعه ایثارگران وزارت نفت در واکنش به توهین دشمنان انقلاب و ایثارگران با صدور بیانیه‌ای از دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی و وزیر توانمند و انقلابی نفت دولت سیزدهم و معاون انقلابی توسعه و منابع انسانی وزارت نفت جناب علی‌ مددی به جهت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تشکر و قدردانی کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

طی روز‌های گذشته از سوی برخی دشمنان انقلاب و ایثارگران که درک مشخصی از انقلاب اسلامی و آرمان‌های همین انقلاب ندارند مطالبی بی‌اساس و سخیف در فضای مجازی منتشر شد که باعث رنجش و بی‌حرمتی به خانواده‌های ایثارگران کل کشور شده است.

روی سخن ما جامعه ایثارگران با انگشت شمار افرادی است که درکی از انقلاب ندارند و در همین خصوص در ذیل مواردی را به شما متذکر می‌شویم:

ابتدا بدانید این فضای امن و سرزمینی که شما در آن در کمال امنیت و آسایش زندگی می‌کنید مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی مردان و حتی زنانی بوده که آرامش و آسایش خود را فدای سرزمین خود کردند تا مبادا ناموس و کیان و یک وجب از خاک ایران زمین بدست بیگانگان بیفتد.

بدانید زمانیکه دشمن بعثی با حمایت ابرقدرت‌ها به سرزمین ما هجوم آورد و می‌پنداشت طی چند روز تا پایتخت می‌رسد همین ایثارگران بودند که بی‌منت و بدون فکر کردن به سهمیه و غنیمتی برای آینده خود و فرزندان قید آرامش و آسایش خود و خانواده و فرزندان و عزیزان خود را زدند و جلوی دشمن سرتا پا مسلح و مورد حمایت شرق و غرب ایستادگی کردند و نگذاشتند وجبی از خاک ایران زمین بدست بیگانگان بیفتد.

حال که امنیت و آرامش و آسایش کشور و امثال شما تأمین شده و کبک‌تان خروس می‌خواند و پس از گذشت چندین سال از عمر با عزت این انقلاب و بی‌توجهی‌هایی که در دولت‌های گذشته و بخصوص در دولت قبل و از سوی زنگنه وزیر نفت سابق به ایثارگران شد و با سر کار آمدن دولت انقلابی حضرت آیت‌الله رییسی و وزیر انقلابی نفت دولت سیزدهم بالاخره خدماتی در جهت جبران بخشی از فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های جامعه ایثارگران به آن‌ها شده است شما‌هایی که درکی از مسیر طی طریق شده انقلاب اسلامی ایران تاکنون نداشته و ندارید با بکار بردن کلماتی سخیف، اوج بی‌حرمتی را به جامعه ایثارگران نفت روا داشته‌اید.

اکثر ایثارگران مشمول تبدیل وضعیت در مجموعه وزارت نفت دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی و از نخبگان و متخصصان شاغل در همین صنعت هستند و بی‌شک یاوه‌گویی‌های شما از سر نادانی و درکی ضعیف از وضعیت موجود یا بی اطلاعی‌تان بوده است.

بدانید هنوز رگه‌هایی از شجاعت و دلیرمردی ایثارگران در وجود فرزندان آن‌ها بعنوان دلسوزان واقعی این مرز و بوم وجود دارد و فرزندان آنان حاضرند برای توسعه کشور و پیشبرد اهداف انقلاب راه پدرانشان را ادامه دهند و همین موضوع شما را ترسانده و باعث یاوه گویی‌هایی شده است.

جایگاه ایثارگران آنچنان بالاست که امام راحل اشکال تراشان در کار آن‌ها را ضد انقلاب نامیده است و بی‌شک ادبیات شما حکایت از ضدیت با ایثارگران دارد.

کل تعداد ایثارگران مشمول قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران وزارت نفت نزدیک به ۲۹ هزار نفر هستند و اکثریت متخصصان و نخبگان دارای تحصیلات دانشگاهی بالایی هستند که سال‌ها در همین صنعت کار، تلاش و خدمت کرده‌اند و از جایی دیگر و یک روزه در مجموعه وزارت نفت شاغل نشده‌اند.

جامعه ایثارگری کشور از دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی و وزیر توانمند و انقلابی نفت دولت سیزدهم جناب مهندس اوجی و معاون انقلابی توسعه و منابع انسانی وزارت نفت جناب مهندس علی مددی به جهت اجرای این قانون و مصوبه مجلس نهایت تشکر و قدردانی را دارند.

کاش دشمنان ایثارگران برای دقایقی و در خلوت خود فکر می‌کردند و معنی «ایثار»، «شهادت» و «شجاعت» را در ذهن کوچک خود تفسیر و تحلیل می‌کردند و سپس اقدام به نگارش این کلمات سخیف در وصف ایثارگران می‌کردند و درک می‌کردند حتی همین فرزند و همسر رزمنده ماه‌ها از نعمت پدر و همسر در خانه محروم بوده و شبانه‌روز منتظر خبر ناگوار در مورد آن‌ها بودند و ماه‌ها روز و شب خود را در اضطراب و استرس زندگی می‌کردند تا برسد به جانبازی که عضوی از بدن خود را از دست داده یا خانواده شهیدی که برای همیشه پدر یا فرزند و همسرش را با قاب عکس از خود تنها می‌گذارد و به دیار معبود می‌شتابد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها