مشاور امور ایثارگران وزارت صمت:

۷۰ درصد ایثارگران ادارات کل استانی وزارت صمت تبدیل وضعیت شدند

«ممتحن» از اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در ستاد وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: ۷۰ درصد ایثارگران ادارات کل استانی وزارت صمت تبدیل وضعیت شدند.
کد خبر: ۵۱۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ - 17April 2022

تبدیل وضعیت استخدامی همه ایثارگران ستادی وزارت صمت/ ۷۰ درصد ایثارگران ادارات کل استانی وزارت صمت تبدیل وضعیت شدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن ممتحن» مشاور امور ایثارگران وزارت صمت درمورد تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: در این وزارتخانه اراده اجرای قانون تبدیل وضعیت وجود دارد و خوشبختانه در حوزه ستادی وزارتخانه صمت تبدیل وضعیت همه ایثارگران انجام شده است.

مشاور امور ایثارگران وزارت صمت افزود: در زیرمجموعه‌های استانی وزارت صمت نیز تبدیل وضعیت استخدامی ۷۰ درصد ایثارگران انجام شده است و مشکل تعدادی از ایثارگران عدم وجود پست‌های بلاتصدی است و ادارات کل صمت در استان‌ها در انتظار هستند که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها پست و کد کارمندی را اختصاص داده تا تبدیل وضعیت ایثارگران در ادارات استانی نیز تکمیل شود.

وی در پاسخ به سؤالی درمورد تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت صمت نیز گفت: تعدادی از شرکت‌ها مطابق قانون ملزم به اجرای این قانون هستند و مطابق بررسی‌های انجام شده حدود ۴۰ درصد ایثارگران در این شرکت‌ها تبدیل وضعیت شده‌اند و برخی موارد باقی‌مانده استثنائاتی دارند و یا در شرکت‌های پیمانکاری قرارداد حجمی داشته‌اند که باید تعیین تکلیف صورت گیرد.

ممتحن در مورد اقدامات انجام شده برای حل مشکل تبدیل وضعیت ایثارگران باقیمانده در شرکت‌ها گفت: مکاتبه‌ای با سازمان اداری استخدامی انجام شده و درخواست شده است به صورت مشخص تکلیف دستگاه در موارد مبهم اعلام شود و خوشبختانه با توجه به تصویب این قانون برای سال ۱۴۰۱ فرصت لازم برای تبدیل وضعیت ایثارگران باقیمانده وجود دارد.

مشاور امور ایثارگران وزارت صمت در پایان تأکید کرد: وزارت صمت برای اجرای این قانون اصرار دارد و از مبادی مختلف اجرای آن را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار