نماینده مردم در مجلس:

اولویت جبهه انقلاب، حل مشکلات معیشتی مردم است

ویس کرمی با بیان اینکه دولت و مجلس وارد حاشیه‌ها نخواهند شد، زیرا اصل برای آن‌ها حل مشکلات مردم است، گفت: اولویت اول خط مقدم جبهه انقلاب، حل مشکلات معیشتی مردم است.
کد خبر: ۵۱۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ - 24April 2022

اولویت جبهه انقلاب، حل مشکلات معیشتی مردم است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مهرداد ویس کرمی» نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در مورد تعامل دولت و مجلس، اظهار داشت: طبق اصل ۵۷ قانون اساسی، قوای سه گانه حاکم در جمهوری اسلامی زیر نظر ولایت مطلقه امر قرار دارند که همانند اعضای یک پیکرند و در صورتی که قسمتی از این مجموعه به درستی عمل نکند یا هماهنگ نباشد مردم و کشور ضرر می‌کنند.

نماینده مردم خرم آباد تصریح کرد: الحمدالله قوای سه گانه کشور از لحاظ تفکری و اعتقادی هماهنگی خوبی با هم دارند لازم است این همدلی وهمزبانی به یک اقدام مشترک و واحد برای حل مشکلات مردم منجر شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با مثبت ارزیابی کردن تعامل دولت و مجلس گفت: نشست‌های مشترکی بین دولت و مجلس برگزار شده است. مجلس به عنوان نهاد قانون گذار و دولت به عنوان مجری ارتباط خوبی برای حل مشکلات کشور دارند و اولویت اول خط مقدم جبهه انقلاب، حل مشکلات معیشتی مردم است.

ویس کرمی تاکید کرد: برای دولت و مجلس اصل حل مشکلات کشور است لذا وارد حاشیه‌ها نخواهند شد و باید خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند و با رویه حفظ وحدت، آرامش را به جامعه منتقل کنند.

وی با اشاره به دیدار وزرای کابینه سیزدهم با دولت بیان داشت: بر اساس گزارشات بیش از ۱۵۰۰ برنامه ملاقات بین وزیران و نمایندگان در این مدت کوتاه صورت گرفته است که این آمار نشان دهنده روابط خوب و صمیمی دولت و مجلس است.

نماینده مردم خرم آباد بیان داشت: اگر ما رضای خدا و منافع مردم را به عنوان محور در نظر گیریم در صورت داشتن اختلاف جزیی بین قوا که خود نوعی رحمت است به خدمت رسانی آسیبی نمی‌زند و نظام خدمتگذاری را تسهیل می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش بیان داشت:در شرایط فعلی وزرا نسبت به دوره قبل ارتباط نزدیک‌تری با مجلس شورای اسلامی دارند که امیدواریم با هم‌فکری و تعامل بین قوای سه گانه و همچنین تشکیل جلسات مستمر، مسائل و مشکلات سطح کلان کشور را با هماهنگی و همدلی برطرف شود و مردم دستاورد این هم افزایی را لمس کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها