نماینده مردم در مجلس:

سیاست راهبردی دولت سیزدهم استفاده از جوانان در مدیریت کشور است

فرخی میکال با بیان اینکه سیاست راهبردی دولت سیزدهم استفاده از جوانان در کابینه و مدیریت دولت است، گفت: پتانسیل و ظرفیت نیروی جوان بانشاط و جهادی در پیشبرد امورات کشور تأثیرگذار است و موجب تسریع حل مشکلات کشور می‌شود.
کد خبر: ۵۱۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ - 25April 2022

سیاست راهبردی دولت سیزدهم استفاده از جوانان در مدیریت کشور است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «رسول فرخی میکال» نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در مورد اقدامات دولت سیزدهم برای امید بخشی در جامعه، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های راهبردی دولت سیزدهم استفاده از جوانان در کابینه و مدیریت کشور است. پتانسیل و ظرفیت نیروی جوان بانشاط و جهادی در پیشبرد امورات کشور تاثیر گذار است و موجب تسریع در حل مشکلات کشور می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان تصریح کرد: جوانان نخبه‌ای که آشنایی کافی نسبت به مشکلات و امورات مدیریتی کشور داشته باشند می‌توانند اهداف مورد نظر را زودتر به نتیجه برسانند، دولت مردمی تحقق اهداف مورد نظر در چشم انداز ۱۴۰۴ را با تکیه بر جوانان مورد توجه قرار داده است.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور یادآور شد: وقتی به حضور جوانان در عرصه مدیریت کشور بها می‌دهیم، مانند دوران دفاع مقدس در صحنه حضور خواهند یافته و مقاومت خواهند کرد و برای دفاع از کشور جان خود را فدا می‌کنند. امروز هم همین جوانان فرهیخته و انقلابی کشور می‌توانند در اقتصاد نقش موثری داشته باشند و با شناخت و آموزش در اداره کشور سهیم باشند و به توسعه اقتصاد کمک کنند.

جهاد تبیین به معنای بیان واقعیت‌های امید بخش و جدا سازی حق از باطل است

نماینده مردم لاهیجان با بیان اینکه بکارگیری نیروی انسانی در عرصه مدیریت کشورباید بر اساس رفتار و دانش باشد گفت: اطمینان دارم که با حضور جوانان نخبه در عرصه مدیریت کشور مشکلات کاهش می‌یابد و امید بخشی در جامعه که مورد تاکید رییس جمهور است محقق می‌شود و نابسامانی حوزه اقتصاد رفع می‌شود. یقینا رفع نابسامانی اقتصاد مهمترین اولویت دولت رییسی است وجامعه هم تحمل این حجم از مشکلات اقتصادی را ندارد.

وی در مورد تاکید رییس جمهور بر لزوم جهاد تبیین برای ایجاد امید در میان مردم گفت: جهاد تبیین به معنای بیان واقعیت‌های امید بخش و جدا سازی حق از باطل است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جهاد تبیین مطالبی را بیان کردند. تبیین در جهت روشنگری است، مخاطبان جهاد تبیین، نخبگان و مسئولان هستند که باید با درک درست از جامعه برای حل مشکلات موجود اقدام کنند.

نماینده مردم لاهیجان گفت: رییس جمهور هم با تاکید بر جهاد تببین با استفاده از توان و ظرفیت‌های کشور به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است و در سفر‌های استانی مشکلات مردم را از نزدیک رصد می‌کند و این حضور در امید بخشی به جامعه تاثیر مثبت دارد.

فرخی میکال بیان داشت: استفاده واقعی از ظرفیت جوانان، درک درست مشکلات واقعی جامعه، استفاده از نیروی انسانی که محور توسعه است می‌تواند مشکلات کشور را حل کند و امید بخشی را در جامعه افزایش دهد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها