رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی:

مسئولان با تکیه بر توانمندی‌های داخلی مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند

حجت‌الاسلام کلانتری گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حقیقت یک تکلیف برای مسئولان است که با تکیه بر توانمندی‌های داخلی، مشکلات اقتصادی کشور را حل و فصل کنند.
کد خبر: ۵۱۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ - 24April 2022

مسئولان با تکیه بر توانمندی‌های داخلی مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «ابراهیم کلانتری» رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به مسئولان دولت مبنی بر اینکه مطلقاً معطل مذاکره نشوید، اظهار داشت: نکته اولی که باید به آن توجه کنیم این است که خود مذاکرات ممکن است خودش یک دام برای اقتصاد و مسئولان کشور باشد. با این هدف که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا آنقدر ایران را مشغول مذاکره کنند و اقتصاد کشور را شرطی کنند که بتوانند با بالا و پایین بردن مذاکرات و انعکاس آن در رسانه‌های جهان، دائماً ایران را با فراز و فرود‌ها و نوسانات نفس گیر اقتصادی مواجه کند.

 استاد دانشگاه تصریح کرد: دولت سیزدهم از ابتدا هم اعلام کرد که ما به هیچ وجه معطل مذاکرات برجامی نمی‌شویم و کارمان را بر پایه توانمندی‌ها و زیرساخت‌های کشور آغاز می‌کنیم.

حجت‌الاسلام کلانتری با بیان اینکه ایران تا حدود زیادی توانسته است تحریم‌های دشمن را خنثی کند، افزود: این مسئله یک پیامی به دشمنان دارد و آن اینکه جمهوری اسلامی ایران دیگر اصراری به مذاکرات ندارد،، زیرا ابتدا آمریکا ضمن بدعهدی از برجام خارج شد و ایران در پاسخ به اقدام آمریکا برخی از تعهدات خود را کنار گذاشت.

وی در پایان گفت: این تاکید رهبری در حقیقت یک تکلیف حکومتی برای مسئولان داخلی داشت که با تکیه بر توانمندی‌های داخلی، مسئله اقتصادی کشور را حل و فصل کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار