مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران:

تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت امور اقتصاد و دارایی به زودی تکمیل می‌شود

حجت‌الاسلام ثقفی با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۰ درصد از تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت امور اقتصاد و دارایی انجام شده است، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و رفع برخی موانع به زودی تبدیل وضعیت همه ایثارگران وزارت اقتصاد و امور دارایی تکمیل و نهایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ - 18April 2022

تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت امور اقتصاد و دارایی به زودی تکمیل می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «لطف‌الله ثقفی» مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران در خصوص اقدامات وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران اظهار داشت: تلاش‌های زیادی برای اجرای این قانون در وزارت امور اقتصادی و دارایی صورت گرفته است و پس از ابلاغ این قانون وزیر و معاون وزیر اقتصاد دستورات لازم را صادر کردند و همچنین دستورالعمل‌های لازم برای اجرای این قانون در اسرع وقت به سازمان‌های تابعه ارسال شده است.

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران در مورد روند تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت امور اقتصادی و دارایی، افزود: تاکنون حدود ۷۰ درصد از تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت اقتصاد انجام شده است و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه مانند سازمان امور مالیاتی و بانک‌های دولتی مانند بانک ملی و بانک سپه همکاری کاملی را در اجرای قانون داشته‌اند، اما بعضی از موانع مانند تبدیل پست سازمانی، فرایند تبدیل وضعیت را از نظر زمانی طولانی کرده است.

حجت‌الاسلام ثقفی خاطرنشان کرد: بخشی از مسائل ایثارگران که تبدیل وضعیت آن‌ها انجام نشده مربوط به سازمان اداری استخدامی و برخی نیز به عهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است که با هماهنگی‌های صورت گرفته به زودی تبدیل وضعیت همه ایثارگران وزارت اقتصاد تکمیل و نهایی خواهد شد و تبدیل وضعیت همه ایثارگران در نهایت انجام خواهد شد.

وی در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران شبکه بانکی کشور گفت: حدود ۸۰ هزار ایثارگر در شبکه اقتصادی کشور حضور دارند که بسیاری از آن‌ها تبدیل وضعیت شده و تعدادی نیز بازنشسته شده‌اند. در مجموع بر اساس آمار ۷۰ درصد تبدیل وضعیت‌ها انجام شده و بقیه موارد در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها