مادر شهید «محمدعلی شهبازی» آسمانی شد

«دولت کدایی» مادر شهید «محمدعلی شهبازی» به علت بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۱۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ - 06April 2022

مادر شهید «محمدعلی شهبازی» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «دولت کدایی» مادر شهید «محمدعلی شهبازی» دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این مادر شهید عصر امروز 17 فروردین ساعت 17 از آرامستان روستای گاه سفید شمالی از توابع شهرستان گناوه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

«محمدعلی شهبازی» در تاریخ ۱۳۴۱/۱/۱۲ در روستای گاوسفید از توابع بخش ریگ شهرستان گناوه دیده به جهان گشود  و در  در سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جبهه طلائیه و در منطقه مجنون هنگامی که با آمبولانس در حال حرکت بود مورد اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بخشی از وصیتنامه شهید 

همیشه صد در صد پیرو و مطیع اوامر ولایت فقیه باشید ولاغیر و مسئله تقلید را در عمل بیان‌ کنید همیشه مواظب منافقین کور دل باشید چرا که منافق هر روز و زمانی به یک شکل ظاهر شده و می‌شود و فقط آن را به یک گروه و یا سازمان خاتمه ندهید

و در مسائل، تنها اسلام و قرآن و اوامر ولایت فقیه بین شما حاکم باشد. به فرموده امام خمینی اگر تمام جهان یک طرف با تو دشمن شوند و تو تنها بمانی تسلیم حق باش و اگر کوه بلرزد تو از جا تکان نخور.

خون شهدا را همیشه در ذهن داشته باشید و تفکر کنید که چرا شهدا این راه را انتخاب کردند و چه می‌خواستند و حال چه انتظاری از شما دارند و بدانید که آگاهانه این راه را رفتند و در پایان از خداوند می‌خواهم به این حقیر آرزوی دیرینه‌ام یعنی شهادت فی سبیل الله را عنایت فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار