پیام نماینده ولی فقیه در یزد در محکومیت هتک حرمت حرم رضوی

آیت‌الله «ناصری» در محکومیت هتک حرمت حرم رضوی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ - 06April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در محکومیت هتک حرمت حرم رضوی پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم

«الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ»

هتک حرمت بارگاه مقدس رضوی در ماه مبارک رمضان و سوء قصد به سه تن از روحانیون جهادگر در صحن حرم امام رضا (علیه السلام) و شهادت روحانی جانباز و برادر دو شهید حجت الاسلام والمسلمین اصلانی، دل هر مسلمان آزاده ای را جریحه دار می کند.

دشمنان همواره با نقشه ها و توطئه های مختلف به دنبال فتنه انگیزی و تفرقه افکنی بین مردم و مذاهب اسلامی هستند و تأسف بار است که عوامل استکبار و افراد فریب خورده به اسم اسلام ولی با تفکرات وهابی تکفیری انسان های مجاهد و خادم مردم را به خاک و خون می کشند، بدون شک اینان جزء ضالین و گمراهانند که از صراط مستقیم الهی به دور افتاده اند و باید این گونه افکار انحرافی از جوامع اسلامی حذف گردد و همگان پیرو اسلام ناب باشند.

ضمن محکومیت این جنایت وحشیانه، شهادت این روحانی مجاهد را به امت حزب الله و خانواده مکرمش تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و کامل مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار