مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

درخشش استان خراسان رضوی در سامانه ثبت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ «حقدادیان» گفت: با مشارکت تمام سازمان‌ها، نهادهای لشکری و کشوری و تشکل‌های مردم‌نهاد، در سال ۱۴۰۰ استان خراسان رضوی در ثبت فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه دفاع مقدس و مقاومت در سامانه سادم خوش درخشید و در بین استان‌ها رتبه نخست را از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۱۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ - 07April 2022

درخشش استان خراسان رضوی در سامانه ثبت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومتسرهنگ پاسدار «محمدرضا حقدادیان» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد، اظهار داشت: از سال ۱۳۹۹ سامانه‌ای با عنوان سامانه الکترونیکی ثبت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت، به‌منظور ثبت برنامه‌ای اجرا شده توسط دستگاه‌ها، ساختارها و تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس و مقاومت، در سطح کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئول دبیرخانه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت خراسان رضوی افزود: از ویژگی‌های سامانه سادم می‌توان به انسجام‌بخشی فعالیت‌ها، تبادل تجارب و همچنین بانک اطلاعات آماری از فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت اشاره کرد.

حقدادیان ادامه داد: بحمدالله با مشارکت تمام سازمان‌ها، نهادهای لشکری و کشوری و تشکل‌های مردم‌نهاد، در سال ۱۴۰۰ استان خراسان رضوی در ثبت فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه دفاع مقدس و مقاومت در سامانه سادم خوش درخشید و در بین استان‌ها رتبه نخست را از آن خود کرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: در سال گذشته هفت هزار و ۷۳۳ عنوان برنامه پیشنهاد و ثبت شده که از این تعداد شش هزار و ۹۹۳ عنوان برنامه‌ گزارش و تأیید شده است و تعداد فعالیت‌های اجرا شده بیش از ۵۳ هزار فعالیت می‌باشد. این عملکرد توسط ۳۹۳ کاربر از سازمان‌ها، دستگاه‌ها، یگان‌های نیروهای مسلح و تشکل‌های مردم نهاد در سامانه سادم ثبت و گزارش شده است.

وی در پایان گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در سال جاری نیز دستگاه‌ها، ساختارها و تشکل‌های مردم نهاد می‌بایست نسبت به ثبت فعالیت‌های مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در سادم اقدام کنند. امیدواریم مجموعه‌های استانی حرکت سال گذشته را در ثبت برنامه‌ها در سامانه الکترونیکی مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت به آدرس defadoc.ir تقویت کنند و نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار