آیت‌الله مدرسی:

دشمن آرزوی تفرقه بین مسلمانان را به گور خواهد برد

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: دشمنان بدانند مردم مسلمان ایران و روحانیت فداکار در هیچ شرایطی دست از حمایت اسلام و مسلمانان برنخواهند داشت و دشمن چنین آرزویی را به گور خور خواهد برد.
کد خبر: ۵۱۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 07April 2022

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله «سید محمدرضا مدرسی» عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی جنایت حرم مطهر رضوی را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

القتل لنا عادة و کرامتنا من الله الشهادة

شهادت در راه خدا افتخار ماست. دشمن درمانده از هوشیاری و استقامت مردم، هر روز به زعم خود توطئه‌ای را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و مردم مقاوم ما تدارک می‌بیند، ولی غافل از این است که این خون مظلومان ماست که مردم را بیدارتر و صحنه را بر دشمنان تنگ‌تر خواهد کرد.

خون عزیز روزه‌دار و روحانی خدمتگزار که در ماه خدا در حرم ولیّ خدا در شهر مقدس مشهد مظلومانه بر زمین ریخته شد و نیز حمله‌ها و جراحت‌های وحشیانه‌ای که اتفاق افتاد، بدون شک دارای عقبه‌های پیچیده است و دست‌های ناپاک استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل در پشت آن قرار دارد. ولی دشمنان بدانند مردم مسلمان ایران و روحانیت فداکار در هیچ شرایطی دست از حمایت از اسلام و مردم مسلمان برنخواهند داشت و دشمن چنین آرزویی را هرچه زودتر به گور خواهد برد.

اینجانب این مصیبت را به خانوادۀ شهید بزرگوار، مردم مسلمان، حوزه‌های علمیه، مقام معظم رهبری مدّظلّه‌العالی و ساحت مقدّس امام زمان عجّل‌الله تعالی فرجه‌الشّریف تسلیت گفته، پیروزی اسلام و مسلمین را بر دشمنان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است با عنایت خداوند متعال آسیب‌دیدگان هرچه زودتر بهبود یافته و با تلاش مسؤلین محترم، ریشه‌های جنایت در اسرع وقت شناسایی و جنایت‌کاران به سزای اعمال ننگین خود برسند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار