رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

نام شهید «طوسی» بر تارک دفاع مقدس می‌درخشد

سرلشکر «باقری» در پیامی به شانزدهمین یادواره سردار شهید «طوسی» گفت: نام شهید سرافراز، چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات سردار سرلشکر پاسدار محمدحسن قاسمی طوسی جانشین بی‌ادعای لشکر پیروز ۲۵ کربلا خطه مجاهدپرور مازندران در دفاع مقدس و مصاف با استکبار جهانی در جنگ تحمیلی هشت ساله، بر تارک آن می‌درخشد.
کد خبر: ۵۱۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ - 07April 2022

نام شهید «طوسی» بر تارک دفاع مقدس می‌درخشدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار سرلشکر «محمدباقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت سی و پنجمین سالروز عروج خونین فرمانده شهید سردار طوسی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

واژه شهید و شهادت که در پرتو فرهنگ عاشورا و حماسه کربلای حسینی، نماد جاودانگی اسلام عزیز و منشاء حیات و حرکت رهروان مکتب پیامبر اعظم (ص) و ولایت علوی در بستر تاریخ قرار گرفته بود، با ظهور انقلاب اسلامی و به صحنه آمدن نسلی برگزیده، تبلور عینی یافت و بار معنایی و عزت آفرین خود را در میدان‌های سخت آزمودن و سنجش ایمان و پای بندی به آرمان‌های بلند اسلام ناب محمدی (ص) آشکار و ملموس ساخت.

آری سخن از شهیدان، این ستارگان درخشان کهکشان ایران اسلامی است که در دفاع از قرآن و عترت و برافراشته نگه داشتن پرچم مقاومت و انقلابی گری لحظه‌ای درنگ نکردند و در تاریخ ۴۳ ساله استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جای جای این سرزمین و بلکه سرزمین‌های دور دست در جبهه مقاومت اسلامی را نمایشگاه عزت، عظمت و اقتدار ملت عظیم الشان ایران قرار دادند.

بر دست اندکاران و برگزارکنندگان مخلص، انقلابی و ولایی این یادواره باشکوه که نام شهید سرافراز، چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات سردار سرلشکر پاسدار محمدحسن قاسمی طوسی جانشین بی‌ادعای لشکر پیروز ۲۵ کربلا خطه مجاهدپرور مازندران در دفاع مقدس و مصاف با استکبار جهانی در جنگ تحمیلی هشت ساله، بر تارک آن می‌درخشد، درود می‌فرستم و همت و غیرت آنان در اهتزاز بیرق شهیدان عزیز در موسم ضیافت الله و ماه مبارک و نورانی رمضان را می‌ستایم.

از خداوند کریم و نعیم خاضعانه و خاشعانه طلب می‌کنم همه ما را قدردان ایثار و فداکاری حماسه سازان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان ۸ سال دفاع مقدس قرار داده و در استمرار خط سرخ آل محمد (ص) که همان صراط جهاد و شهادت در راه اسلام عزیز است یاریمان کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار