جلسه هم اندیشی کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد

اولین جلسه ماهانه و هم اندیشی کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در سال جدید با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و کارکنان این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵ - 07April 2022

جلسه هم اندیشی کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه هم اندیشی کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (پنجشنبه) با حضور سرهنگ «وحیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و کارکنان این اداره کل برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «جلیل وحیدی» در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تقوا و کسب معرفت و بصیرت را بهترین دستاورد این ماه دانست و اظهار داشت: ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای تمرین خودسازی روح و جسم است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان « تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین » از سوی مقام معظم رهبری و همچنین تاکید معظم له درخصوص جهاد تبیین این دو موضوع را از اولویت های سال جدید برشمرد و تصریح کرد: همگان باید در راستای عملیاتی کردن این دو مهم گام های جدی و ارزشمندی برداریم.

وحیدی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه امری ضروری دانست و گفت: لازمه این کار نیز حرکت جهادی و موثر در راستای تبیین و حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس است.

در ادامه هر یک از معاونت های اداره کل ، نظرات و پیشنهاداتی در خصوص برنامه ها و فعالیت های خود ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار