در پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی تأکید شد؛

جنایت هولناک حرم رضوی از سوی همه آزادی‌خواهان محکوم است

حجت‌الاسلام «مروی» با صدور پیامی شهادت حجت‌الاسلام «دارایی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ - 08April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در پیامی شهادت حجت‌الاسلام «محمدصادق دارایی بزدی» دومین طلبه مجروح جنایت عناصر تکفیری در حرم مطهر رضوی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با تاثر و اندوه فراوان دومین طلبه مجروح در واقعه جنایت عناصر تکفیری حرم مطهر رضوی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدصادق دارایی بزدی، علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی کادر پزشکی به همسنگر شهیدش پیوست و مهمان حضرت امام الرئوف (ع) شد.

این طلبه جهادی و مردمی جزو عناصر جوان و تلاشگری بود که در مناطق حاشیه شهر مشهد مقدس علاوه بر فعالیت‌های گسترده فرهنگی و تبلیغی، خدمات جهادی متعددی را به نام مبارک حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به مردم و نیازمندان ارائه می‌نمود و در نهایت توسط یکی از عناصر منحرف وابسته به تفکرات تکفیری و در ماه میهمانی خدا، در حریم نورانی حضرت ثامن الحجج علیه السلام به فیض شهادت نائل آمد.

همانگونه که پیش از این تأکید شده بود، بدون شک این جنایت هولناک در زمان و مکانی که مورد توجه و احترام تمام مسلمانان جهان است، از طرف همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان محکوم است و خادمان و زائران و ارادتمندان بارگاه منور رضوی نیز تا آخرین مرحله مجازات مسببان و مقصران، آن را پیگیری خواهند نمود.

اینجانب در جوار مضجع منور رضوی شهادت این طلبه انقلابی و پرتلاش را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، عموم مسلمین، روحانیت معزز به‌ویژه خانواده محترم آن شهید تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای مجاهدان شهید این واقعه، از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار