امام جمعه پلدختر:

شهید «اصلانی» در سیل پلدختر به مردم خدمت‌رسانی مجاهدانه‌ای داشت

حجت الاسلام موسوی: شهید حجت‌الاسلام اصلانی در سیلاب ۹۸ شهرستان پلدختر چند روزی کار جهادی کردند، در حادثه اخیر مشهد به ساحت آستان امام هشتم هتک حرمت شد، این حرکت را به‌شدت محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۵۱۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ - 08April 2022

شهید «اصلانی» در سیل پلدختر به مردم خدمت‌رسانی مجاهدانه ای داشت

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر در خطبه‌های این هفته نماز با اشاره به کارشکنی غربی‌ها در توافق وین، اظهار داشت: نفس کار غربی‌ها و آمریکا در توافق وین وقفه و کارشکنی است به‌طوری‌که سخنگوی آمریکا گفته است ترور سلیمانی، خروج ترامپ از برجام و قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها موانعی برای پیشرفت هسته‌ای نشده و حملات ایران در دیر الزور، اربیل و عین الاسد به اعتراف آمریکایی‌ها چهارصد برابر شده است و این مسئله نشان می‌دهد ایران در حفظ امنیت خود با هیچ‌کس شوخی ندارد.

وی افزود: حادثه اخیر تروریستی حرم رضوی در صحن پیامبر اعظم (ص) که منجر به شهادت دو روحانی جهادی با زبان روزه شده است به‌شدت محکوم می‌کنیم.

امام‌جمعه پلدختر با اشاره به اینکه نیروهای جهادی همگام با بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مواقع بحرانی پای‌کار هستند، عنوان کرد: شهید حجت‌الاسلام اصلانی در سیلاب ۹۸ شهرستان پلدختر چند روزی کار جهادی کردند، در حادثه اخیر مشهد به ساحت آستان امام هشتم هتک حرمت شد، این حرکت را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با قاریان قرآن، تصریح کرد: جامعه قرآنی پلدختر برای نونهال، کودکان، نوجوانان و جوانان با برپایی محافل قرآنی در ایام مبارک رمضان چراغ قرآنی روشن کردند که قابل‌تقدیر است ولی نیاز به اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی بیشتری در شهرستان داریم.

موسوی با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب گفت: این نهاد انقلابی در توسعه مسکن روستایی و ایجاد حساب ۱۰۰ در بنیاد مسکن برای هزینه در راستای محرومیت‌زدایی اقدام ارزشمندی انجام داد و اهمیت کار این نهاد را نیز در زمان سیلاب ۹۸ فروردین به‌خوبی مشاهده کردیم.

امام‌جمعه پلدختر گفت: باگذشت ۳ سال از سیلاب، طرح هادی در روستاهای چم مهر، بابا زید و روستاهای سیل‌زده، اهالی چهار هکتاری شهر پلدختر برای گرفتن سند مالکیت مشکل‌دارند.

وی افزود: مسکن مهر درزمینهٔ خدمات شهری و آسفالت سطح معابر مشکل‌دارند و سند مالکیت باعث گلایه‌مندی مالکان شده است انتظار داریم فرماندار، شورای شهر و شهرداری ورود پیدا کنند.

موسوی با تأکید بر پاسداشت حرمت ماه مبارک رمضان تصریح کرد: متأسفانه در سطح شهر پلدختر برخی تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند و این عین محاربه باخدا است و مشاهده می‌شود برخی مکان‌ها نیز علناً با قرار دادن میز و صندلی اقدام به خدمات‌رسانی می‌کنند.

امام‌جمعه پلدختر یادآور شد: انتظار داریم دستگاه‌های متولی، نیروی انتظامی و دادستان پس از طی مراحل ارشاد و تذکر نیازمند برخورد قانونی است.

وی با تأکید بر اینکه نباید در مقابله با کرونا عادی انگاری صورت نگیرد، بیان کرد: با توجه به اینکه مردم واکسن تزریق کردند و سطح مبتلایان به کرونا کاهش پیداکرده و وضعیت شهرستان پلدختر زرد می‌باشد ولی بایستی همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار