مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

برگزاری بیش از ۷۰ برنامه در آذربایجان شرقی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

«شب‌خیز» گفت: بیش از ۷۰ برنامه به‌مناسبت سالروز شهادت «سید مرتضی آوینی»، روز قشر بسیج هنرمندان و هفته هنر انقلاب اسلامی در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌های آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱ - 09April 2022

«حامد شب‌خیز» مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، درباره برنامه‌های سپاه عاشورا به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بیش از ۷۰ برنامه به‌مناسبت سالروز شهادت «سید مرتضی آوینی» سید شهیدان اهل قلم، روز قشر بسیج هنرمندان و هفته هنر انقلاب اسلامی در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌های آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی افزود: سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی برنامه‌هایی را نیز در مرکز استان برگزار خواهد کرد که تجلیل از هنرمندان بسیجی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای هنرمند و دیدار هنرمندان بسیجی با فرمانده سپاه عاشورا و نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا و رونمایی از آثار و تولیدات جدید این سازمان، نمونه‌هایی از آن هستند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورا ادامه داد: بسیج هنرمندان فعالیت‌های خود در سال جدید را با برنامه‌های روز قشر بسیج هنرمندان و هفته هنر انقلاب اسلامی که از ۲۰ تا ۲۶ فروردین برگزار می‌شود، آغاز می‌کند و امیدواریم در سال جدید شاهد شکوفایی هنر ارزشی و انقلابی باشیم.

«شب‌خیز» افزود: دبیری هفته هنر انقلاب اسلامی در سطح استان‌ها بر عهده حوزه هنری انقلاب اسلامی است که برنامه‌ها و رویداد‌های مشترکی نیز توسط حوزه هنری و بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سازمان بسیج هنرمندان در سطح استان آذربایجان شرقی گفت: کانون‌های بسیج هنرمندان مستقر در شهرستان‌های استان، تنها نهادی هستند که در زمینه هنر ارزشی و انقلابی در حوزه‌های جذب، سازماندهی، آموزش، کادرسازی، تولید محتوا و برگزاری جشنواره‌های ادبی و هنری به‌صورت جهادی و بی‌وقفه فعالیت می‌کنند.

«شب‌خیز» ادامه داد: بسیج هنرمندان به‌عنوان بازوی قدرتمند فکری و اجرایی در کنار سایر نهاد‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌ها فعالیت می‌کند و تا به حال نیز بیش از ۷ هزار نفر بسیجی هنرمند را جذب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار