استقبال از کنگره شهدای جامعه عشایری کشور با خدمات پزشکی به محرومان

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم این استان در راستای استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ - 09April 2022

استقبال از کنگره شهدای جامعه عشایری کشور با خدمات پزشکی به محرومانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار «کاظم کبیری» مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری در راستای استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور که اردیبهشت در شهرکرد برگزار خواهد شد، برنامه‌های متنوع خدمت‌رسانی اجرا می‌کند.

کبیری افزود: به همین مناسبت، گروه پزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان «اردل» شامل پزشک، ماما، بهورز و پذیرش به مناطق صعب‌العبور دیناران (دهدلی، سرقلع) اعزام شد.

وی ادامه داد: تزریق واکس کووید ۱۹ به ۵۰ نفر، انجام واکسیناسیون کودکان زیر شش سال و ویزیت بیماران و دادن دارو به ۴۵ نفر، از خدمات این گروه پزشکی اعزامی بود.

کبیری خاطرنشان کرد: دیدار و جلسه با حجت‌الاسلام «حسن امیری» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری با هدف همکاری و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و موقوفات درمانی استان در راستای کمک به درمان محرومین و نیازمندان، از دیگر اقدامات انجام‌شده در روز‌های اخیر است.

وی افزود: برپایی ایستگاه سلامت توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان «سامان» در محل برگزاری یادواره ستاره‌های بی‌نشان در حسینیه صاحب‌الزمان (عج)، با حضور سردار «علی افضلی» جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، واکسیناسیون کرونا، اقناع و تشویق عمومی به واکسیناسیون، تب‌سنجی، سنجش فشارخون و قند خون بالا از دیگر خدمات انجام‌شده در شهرستان سامان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: برپایی ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه شهرستان «بن» و ارائه خدمت به نمازگزاران در زمینه سنجش فشارخون و توزیع ماسک رایگان، از دیگر اقدمات این سازمان در راستای استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه پزشکی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها