شهید زارع: پشتیبان ولایت فقیه باشید

شهید محمد زارع در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پشتیبان ولایت فقیه باشید و دست از اسلام نکشید، همیشه یار وفادار امام باشید و دین خدا را یارى کنید.»
کد خبر: ۵۱۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ - 10April 2022

شهید زارع: پشتیبان ولایت فقیه باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید محمد زارع

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

با سلام و درود بى‌پایان برهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهورى اسلامى ایران حضرت امام خمینى و با درود به رزمندگان جانباز اسلام و با درود بر ارواح مطهر شهیدان از انقلاب حسینى تا انقلاب خمینى و با آرزوى پیروزى نهایی رزمندگان اسلام بر کفار در اصل پیروزى اسلام بر کفر جهانى.

خداوندا آرزویم این است که همه کارهایم در راه تو و براى رضاى تو باشد اگر لیاقت داشته باشم آرزو دارم در راه تو کشته شوم با اینکه خیلى گنهکارم این دعاى مرا مستجاب بفرما، مرا به مرگ طبیعى نمیران و می‌خواهم با کشته شدن و ریختن خونم براى تو خدمتى کرده باشم و لااقل گناهانم بخشیده شود.

پدر عزیزم که زحمت زیادى کشیدى تا مرا بزرگ کردى، از شما تشکر می‌کنم که اجازه دادی در فعالیت‌هاى اسلامى شرکت کنم و رضایت دادى که به جبهه بروم؛ و تو اى مادر عزیزم که زحمت خیلى زیادى کشیدى تا مرا تربیت کردى و شب و روز از من نگهدارى کردى، برای این همه زحمت شما اجر و مزدش را خدا خواهد داد.

برادر و خواهر کوچکم از شما می‌خواهم که درستان را خوب بخوانید و در سنگر مدرسه مبارزه کنید، خواهرم تو در یک سنگر دیگر هم مبارزه کن و آن سنگر حجاب اسلامى است، با رعایت حجاب اسلامى خود راه شهیدان را کامل و مشت محکمى بر دهان امریکا و سایر دشمنان اسلام بزن، تو باید رسالت زینب‌وار را داشته باشى، نمازتان را خوب بخوانید؛ و شما اى خویشاوندان پشتیبان ولایت فقیه و هم براى خدا و اسلام کار کنید، دست از امام نکشید؛ و خواهران خویشاوندانم از شما می‌خواهم که زینب‌وار و زهراگونه باشید در حجاب خود و با این کار با دشمنان اسلام مبارزه کنید.

برادران بسیجى از شما می‌خواهم که مثل همیشه در بسیج مسجد حاضر باشید و مسجد را خالى نگذارید، با قرآن و دعا خواندن‌هایتان و پاسداری‌هایتان این منافقین کوردل و آمریکا را به وحشت بیندازید و همیشه در دعاهایتان مرا دعا کنید تا خداوند گناهانم را ببخشد.

پدر و مادر عزیزم اگر لیاقت داشتم و شهید شدم براى من گریه نکنید بلکه باید با خوشحالى خود با دشمن مبارزه کنید اگر به مرگ طبیعى گریه کنید ولى مردن که در راه خدا باشد گریه ندارد.

از خویشاوندان، دوستان و آشنایان تقاضا دارم براى من پیراهن سیاه نپوشند و گریه نکنند، فکر کنید که من عروسى کرده‌ام و خوشحال باشید، هر وقت پدر و مادرم به یاد من افتادید به یاد صحراى کربلا بیفتید که امام حسین (ع) بهترین فرزندان خود را در راه اسلام فدا کرد، به نظر من کلا خداوند ما را در این زمان در بوته آزمایش قرار داده که مؤمنین خالص از غیر مؤمنین جدا شوند و خداوند ما را با جان‌ها و مال‌ها و فرزندان و همسران امتحان می‌کند.

زمان که انسان بخواهد در راه خدا جهاد کند این دنیا و جان و فرزند و همسر در مقابل خداوند هیچ است و درست است که انسان به جان و مال و فرزند و همسرش باید علاقه داشته باشد ولى باید علاقه‌اش نسبت به خداوند بیشتر باشد، ما در مقابل خالق خود هیچ هستیم، الان زمان جواب دادن به فریاد هل من ناصر ینصرنى امام حسین (ع) است که از فریاد خمینى بت‌شکن شنیده می‌شود و به کمک اسلام و قرآن رفتن است.

پدر و مادرم با اینکه من کوچک‌تر از آنم که براى شما سخن بگویم ولى یک وصیت دارم که پشتیبان ولایت فقیه باشید و دست از اسلام نکشید، همیشه یار وفادار نسبت به امام باشید و دین خدا را یارى کنید و در نماز جمعه‌ها مثل همیشه شرکت کنید.

از پدر و مادرم و خویشاوندانم و دوستان و آشنایان بالخصوص از برادران بسیجى می‌خواهم که مرا جدا حلالم بکنید و التماس دعا دارم، دیگر عرضى ندارم به جز طول عمر و سلامتى امام عزیز و رزمندگان اسلام.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار