فرمانده سپاه فجر استان فارس:

‌شهید «صیادشیرازی» مظهر اتحاد و انسجام نیروهای مسلح بود

سردار «بوعلی» با اشاره به اینکه شهید صیادشیرازی نقشی موثر و تعیین‌کننده در عملیات‌ها و فرماندهی جنگ به عهده داشت گفت: بنده شهید صیاد‌شیرازی را الگوی خود می‌دانم چرا که او مظهر اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش و سپاه بود.
کد خبر: ۵۱۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ - 10April 2022

سپهبد شهید «صیادشیرازی» مظهر اتحاد و انسجام نیروهای مسلح بودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز در آیین بزرگداشت بیست و سومین سالروز شهادت امیر سپهبد ‌صیادشیرازی که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان استان برگزار شد ضمن گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: بنده شهید صیاد‌شیرازی را الگوی خود می‌دانم چرا که او مظهر اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش و سپاه بود.

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی نقشی موثر و تعیین‌کننده در عملیات‌ها و فرماندهی جنگ به عهده داشت افزود: این بزرگمرد اولین کسی بود که قرارگاه مشترک سپاه و ارتش را بنا کرد و از غرب در مقابله با ضد انقلاب ورود کرد تا ما بتوانیم عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس را انجام دهیم.

 فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: این فرمانده شهید در سخنان خود اشاره می‌کرد که  ارتش و سپاهی یک لشکر الهی هستند و  این شعار مقدس سبب ایجاد وحدت بین سپاه و ارتش شد.

وی تصریح کرد: سپهبد شهید صیاد‌شیرازی، یک نظامی باتقوا، با اخلاص و تمام‌عیار بود که در تمام سال‌های خدمت، به‌عنوان فرمانده و استادی نمونه در تمامی فعالیت‌های خود به ائمه اطهار توسل داشت و همواره تلاش می‌کرد دانش نظامی خود را ارتقا‌ء دهد.

بوعلی با اشاره به عملیات بدر گفت: این شهید عزیز همیشه در خط مقدم و صحنه نبرد حضور داشتند و از جهت اخلاص و رفتار یک الگو و انسان بزرگی بود و در جایگاه فرمانده تمامی ویژگی‌های یک فرمانده را دارا و منظم و دقیق در امور بود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس متذکر شد: مبتکر راه‌اندازی بازرسی در ارتش ایشان بود همگی ما در زیر علم و پرچم یک فرمانده بودیم و در روز‌های سخت ثابت کردیم در کنار هم هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار