کارشناس مسائل مذهبی:

درجهاد تبیین همواره باید روح امر به معروف و نهی از منکر زنده باشد

حجت‌الاسلام دائمی گفت: در جهاد تبیین همواره باید روح‌ امربه معروف و نهی از منکر زنده باشد و امروز می‌بینیم که اولین نفر و جلودار اصلی این موضوع رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ - 10April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «دائمی» کارشناس مسایل مذهبی در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به آیه «شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن» اظهار داشت: قرآن، در ماه پربرکت رمضان نازل شد. کتابی که هدایت کننده انسان است و برای همه مردم راه هدایت را نشان می دهد. کتابی که به طور دفعی توسط خداوند به جبراییل و به طور تدریجی توسط جبرییل به فرمان خداوند به پیامبر طی ۲۳ سال نازل گردید.

وی گفت: قرآن، کتابی که هدایت را بیان و جدا کننده حق و باطل است. اگر این کتاب هدایتگر خوانده و بدان عمل نشود تشخیص حق و باطل را سخت و ناممکن می‌کند.

حجت الاسلام دائمی با اشاره با حادثه تروریستی مشهد مقدس و شهادت دو تن از طلبه های جهادگر این شهر در حریم امن رضوی اذعان کرد: تمام تلاش دشمن در مرحله نخست برای تخریب اهداف قرآنی و در مرحله بعد نشانه گرفتن ولایت است. لذا دشمن با تمام تلاش خود در لباس روحانیت و منافقانه که به تعبیر درست و به حق مقام معظم رهبری که فرمودند اینها شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند که ایجاد شبهه می کنند و سعی در اختلاف افکنی اعتقادی و مذهبی در بین مسلمین جهان را دارند که به فضل الهی همه اقدامات آنها با شکست مواجه خواهد شد.

کارشناس مسائل مذهبی در پایان با اشاره به جهاد تبیین گفت: در جهاد تبیین همواره باید روح‌ امربه معروف و نهی از منکر زنده باشد و امروز می بینیم که اولین نفر و جلودار اصلی این موضوع، مقام معظم رهبری می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار