نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

شهدای حرم رضوی جان خود را در راه ترویج دین تقدیم نظام کردند

حجت‌الاسلام نوری گفت: شهدای حرم رضوی مانند شهید مطهری جان خود را در راه ترویج دین تقدیم نظام کردند.
کد خبر: ۵۱۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ - 11April 2022

شهدای حرم رضوی جانشان را در راه جهاد تبیین و روشنگری و ترویج دین تقدیم نظام کردندبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، حجت‌الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت شهیدان اصلانی و دارایی که در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد برگزار شد اظهار داشت: علت عصبانیت دشمنان از روحانیان شهید جهادی حمله تروریستی حرم مطهر رضوی این بود که این شهدا با فتنه دشمن در حاشیه شهر مقابله می‌کردند.

وی گفت: این شهدای گرانقدر مقابل نقشه‌های دشمن قرار گرفتند و برنامه‌های آنان را خنثی کردند از این رو هدف کینه دشمن هم قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه شهدای حرم رضوی جانشان را در راه جهاد تبیین و روشنگری و ترویج دین تقدیم نظام کردند، افزود: شهید مطهری، شهید ثانی و شهید اول از جمله شهدایی بودند که در راه روشنگری و ترویج دین به شهادت رسیدند و این دو شهید نیز در حرم مطهر رضوی به خاطر اندیشه، افکار و نگاه ولایی به شهادت رسیدند.

 وی با بیان اینکه مسلمان و مومن دارای اصولی است و هیچ گاه از این اصول تخطی نمی کنند، گفت: مومن و مسلمان اهل حق است و برای دعوت دیگران در این راه مبارزه و تلاش می کند که این خصوصیت از شاخصه های مکتب مولای متقیان است.

امام جمعه بجنورد عنوان کرد: مسلمان واقعی به مکتب امام سجاد (ع) پیوند خورده و برای رسیدن به کمال از مجموعه بزرگ راهنمای بشری این امام همام (صحیفه سجادیه) استفاده می‌کنند که در این مکاتب الهی همواره بر مردمداری و مبارزه با خشونت تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: قتل در هیچ یک از مکاتب الهی جایی ندارد و مومن پایبند ارزش های آسمانی و مخالف خرافه گویی و گناه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها