مراسم سالگرد شهادت ‌صیادشیرازی در بجنورد برگزار شد

مراسم بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد ‌علی صیاد‌شیرازی با میزبانی تیپ 130 ارتش در محل مسجد حضرت امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ - 11April 2022

مراسم بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، مراسم بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد ‌علی صیاد‌شیرازی با میزبانی تیپ 130 ارتش با حضور امیر «محمد نجاتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در محل مسجد حضرت امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.

در این مراسم امیر نجاتی ضمن تشریح خصوصیات بارز شهید و نقش موثر او در دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: ابتکارات شهید صیاد‌شیرازی در بحث تشکیل قرارگاه مشترک ارتش و سپاه و ایجاد انسجام این دو نیرو و انجام عملیات های مشترک و کسب موفقیت ها و پیروزی‌های ارزشمند به ویژه نقش موثر شهید در فتح عملیات‌های ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین و... را یکی از مهمترین ترین اقدامات این شهید دانست.

وی نیز شخصیت معنوی و ارزشی شهید صیاد‌شیرازی از دیدگاه مسئولان و بیگانگان برای حاضران تشریح شد و اقدامات ارزشمند ایشان در خصوص راه‌اندازی معارف جنگ و راه اندازی راهیان نور و ایجاد وحدت و همبستگی بین نیرو‌های ارتش و سپاه و تقویت روحیه بسیجی در بین نیروهای ارتش هم یکی از کارهای بارز این شهید گرانقدر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها