ماه مبارک رمضان و ساعت کاری شهر فرش

با آغاز ماه مبارک رمضان که امسال همزمان با آغازین روز‌های فصل بهار شده است، شهر فرش اتفاقی جدید را برای افزایش رفاه حال هم‌وطنان روزه‌دار، رقم زده است.
کد خبر: ۵۱۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ - 11April 2022

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، برای خیلی از خانواده ها، ایام ماه مبارک رمضان به معنای تغییر زمان بندی در بسیاری از فعالیت هاست.

تدارکات وعده‌های افطار و سحر، نیاز به استراحت بیشتر در طول روز و انجام فرایض مختلف به همراه ضیافت‌های مختلف افطارو سحر، برنامه‌های همیشگی زندگی را تا حد زیادی تحت الشعاع خود قرار داده است.

ماه مبارک رمضان و ساعت کاری شهرفرش

بر اساس همین ملاحظات خاص ماه مبارک رمضان، شهر فرش با تغییر زمان فعالیت شعبه‌های خود، سعی بر آن داشته که شرایط مساعدی را برای مشتریان و مراجعین خود فراهم آورد.

ساعات کاری شهرفرش در ماه رمضان تغییر می‌کند

در جدیدترین برنامه ریزی صورت گرفته توسط مجموعه شهر فرش، تمامی شعب این مجموعه در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بامداد روز بعد، آماده پذیرایی از مشتریان محترم می‌باشند؛ بنابراین علاقه‌مندان به بازدید و خرید از شعب مختلف این فروشگاه می‌توانند در ساعات پس از افطار و با خیالی آسوده برای خرید خود برنامه ریزی نمایند.

بر اساس این گزارش، زمان بندی اعلام شده در مورد شعبه‌های سه گانه پایتخت، شعبه بابلسر و همچنین شعب شهر اصفهان، دایر بوده و علاقه مندان می‌توانند در ساعات یاد شده به نزدیک‌ترین شعب شهر فرش مراجعه نمایند.

خرید آنلاین فرش از شهرفرش در ماه مبارک رمضان

علاوه بر امکان خرید حضوری تا ساعت ۲ بامداد، امکان خرید آنلاین فرش نیز به صورت ۲۴ ساعته برای تمامی هم وطنان عزیز برقرار می‌باشد.

علاقه‌مندان برای خرید فرش آنلاین از وب سایت شهر فرش، می‌توانند با مراجعه به وب سایت این مجموعه، پس از ثبت نام، از بین مجموعه‌ها و انواع مختلف فرش اعم از دستبافت، ماشینی، کلاسیک، مدرن، فانتزی، فرش کودک، فرش کناره، فرش گرد، فرش برشی و همچنین انواع تابلو فرش ها، کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

ماه مبارک رمضان و ساعت کاری شهرفرش

 با خرید آنلاین هریک از محصولات شهر فرش، تخفیفات ویژه خرید آنلاین نیز شامل حال خریداران محترم خواهد شد.

بر اساس این گزارش، محصولات خریداری شده به صورت رایگان به شهر محل زندگی خریداران ارسال خواهد شد تا مشتریان محترم مجموعه شهر فرش دغدغه‌ای بابت حمل و نقل کالا‌های خود نداشته باشند.

تنوع بی نظیر محصولات

یکی از دلایلی که در طول سال‌های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست.

این تنوع بی نظیر در واقع قدرت انتخاب زیادی را برای خریداران فراهم نموده و در نهایت خریدی رضایت بخش را برای آنان رقم خواهد زد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به خرید انواع فرش و تابلوفرش می‌توانند همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بامداد روز بعد، با مراجعه به هریک از شعب پایتخت، شمال کشور و همچنین شعب اصفهان، با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها