نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگا‌ه‌ها در رسیدن به اقتصاد دانش‌بنیان

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: اگر بخواهیم اقتصاد کشور دانش‌بنیان شود، ضروری است تا از ظرفیت دانشگاه‌ها به نحوه احسن استفاده شود با توجه به جهت‌گیری‌های سال‌های اخیر، این انتظار از دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که در مسیر تحقق شعار سال حرکت کند.
کد خبر: ۵۱۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ - 12April 2022

ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگا‌ه‌ها در رسیدن به اقتصاد دانش بنیانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی همدان، اظهار داشت: لازم است با برنامه‌ریزی صحیح کمبودهایی که در دوران کرونا برای دانشجویان ایجاد شده، برطرف شود.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم اقتصاد کشور دانش‌بنیان شود، ضروری است تا از ظرفیت دانشگاه‌ها به نحوه احسن استفاده شود، گفت: با توجه به جهت‌گیری‌های سال‌های اخیر، این انتظار از دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که در مسیر تحقق شعار سال حرکت کند.

حجت‌الاسلام شعبانی تصریح کرد: معتقد هستم محیط دانشگاه باید محیطی علمی باشد و دغدغه رئیس دانشگاه نیز تنها مسائل علمی باشد، نه مشکلات بودجه‌ای و باید به این مسئله توجه ویژه‌ای کند.

وی در پایان متذکر شد: اداره دانشگاه در شرایط فعلی تنها از طریق دریافت شهریه، اقدام مناسبی نیست و ضروری است تا مسئولان دانشگاه در راستای ایجاد منابع پایدار تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها