نماینده مردم در مجلس:

غرب از جریان تکفیری برای اقدامات تروریستی حرم رضوی حمایت می‌کند

بانکی پور با اشاره به اقدام تروریستی حرم مطهر رضوی و حمایت غرب از جریان تکفیری گفت: کشور‌های غربی ازهر اقدامی که باعث تضعیف اسلام شود حمایت می‌کند چرا که آن‌ها اسلام را مقابل خودشان می‌بینند.
کد خبر: ۵۱۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ - 12April 2022

غرب از جریان تکفیری برای اقدامات تروریستی حرم رضوی حمایت می‌کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «امیرحسین بانکی‌پور» نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدام تروریستی حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: ما در میانه جنگ روایت‌ها قرار داریم یکی از ویژگی‌های جنگ روایت‌ها این است که دشمن از هر اتفاقی که رخ می‌دهد در جهت نیل به اهدافش استفاده می‌کند.

وی ضمن گلایه از برخی رسانه‌های انقلابی افزود: نباید نسبت به روایت سازی‌های دشمنان منفعلانه عمل کنیم، باید با حضور پررنگ در این زمینه واقعیات را زودتر از روایت‌های جعلی دشمنان ارائه کنیم تا عرصه‌ای برای دروغ پردازی‌های دشمنان باقی نماند.

نماینده مجلس افزود: طبیعی است که رسانه‌های دشمن برای رسیدن به اهدافشان از خلا‌های موجود بهره برداری کنند، برای جلوگیری از این اتفاق باید ازهمان روز حادثه فعالیت‌های روحانیون مضروب که در جهت محرومیت زدایی از برادران افغانستانی اهل تسنن صورت گرفته بود تبیین می‌شد تا مجالی برای اقدامات دشمن به وجود نمی‌آمد.

بانکی‌پور گفت: برادری ما با عزیزان افغانستانی یک اصل است، همانطور که وقتی یک ایرانی در داخل کشور فعالیت تروریستی انجام می‌دهد این اقدام را با ملیت او مرتبط نمی‌دانیم، مسئله تروریست بودن را نیز نباید به قومیت و یا مذهب گره بزنیم.

وی با اشاره به نقش جریان تکفیری در اقدامات تروریستی و نقش کشور‌های غربی در گسترش تفکر تکفیری افزود: کشور‌های غربی ازهر اقدامی که باعث تضعیف اسلام شود حمایت می‌کنند چرا که آنان اسلام را مقابل خودشان می‌بینند و هر حرکتی که به اسلام ضربه بزند مورد تایید آن‌ها خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار