فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از ۷۴ هزار بسته معیشتی از سوی سپاه استان تهران

سردار ذوالقدر با اشاره به اجرای سیزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان تهران، از جمع‌آوری بیش از ۷۴ هزار بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ - 12April 2022

توزیع بیش از ۷۴ هزار بسته معیشتی در سیزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه / ساخت تمامی خانه های مناطق روستایی محروم استانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «احمد ذوالقدر» فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در حاشیه سیزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه این سپاه که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز و در ایام ماه مبارک رمضان سیزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه را پس از شیوع کرونا با کمک خیّران برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر لزوم ریشه‌کن کردن فقر مطلق، در این مرحله سعی کردیم افراد جدیدتری شناسایی کنیم که به نوعی زیر پوشش سازمان‌هایی مثل کمیته امداد و بهزیستی نیستند و یا محرومانی که ناشناخته مانده بودند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: ۷۴ هزار بسته متمرکز تاکنون تهیه شده که البته کمک خیران شهرستانی نیز به این بسته‌ها اضافه خواهد شد.

سردار ذوالقدر یادآور شد: در سه ماهه آخر سال گذشته هر ماه به صورت متوسط ۱۰۰ تا ۱۰۴ هزار بسته کمک مومنانه تهیه و توزیع کردیم که البته بهترین فرصت با فرارسیدن ماه مبارک رمضان فراهم شد تا مرحله‌ای دیگری از این طرح را اجرا کنیم.

وی ارزش ریالی بسته‌های توزیعی را بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان اعلام و خاطرنشان کرد: از افرادی که تمکن مالی دارند و مایل به کمک هستند درخواست می‌کنیم تا در این طرح مومنانه مشارکت کنند که البته نوع کمک فرقی نمی‌کند از لباس تا تهیه مسکن باشد.

فرمانده سپاه استان تهران اضافه کرد: ما علاوه به اجرای این طرح‌ها، یک تفاهم‌نامه و تعهدی با کمیته امداد و مسکن و شهرسازی برای ساخت خانه محرومان در روستا‌ها داریم و امسال سعی می‌کنیم در آن چهار میلیون واحد مسکونی که گفته شده ساخته می‌شود، بتوانیم سهم خانه‌های روستایی در سطح استان تهران را به‌صورت کامل انجام دهیم.

سردار ذوالقدر افزود: برای اجرای این تعهد، آورده زمین مهم و دشوار است که پس از تأمین آن می‌توان با کمک خیّران این کار را انجام دهیم و از طریق سپاه استان تهران و نواحی آن آمادگی جذب کمک مردم و خیّران را داریم.

بنابر این گزارش، سیزدهمین رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در کنار محفل انس با قرآن صبح امروز (سه‌شنبه) در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد؛ همچنین به واسطه در پیش بودن سالگرد شهادت سردار شهید «محمد حجازی» جانشین شهید نیروی قدس سپاه، در حاشیه رزمایش مذکور، یاد این شهید والامقام گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار