مقاومت فلسطین به مصر درباره عبور اسرائیل از خط قرمز‌ها هشدار داد

منابع مطلع گزارش دادند مقاومت فلسطین با ارسال پیام‌هایی به مصر هشدار داده، عبور اسرائیل از خطوط قرمز فلسطین همچون در اردوگاه «جنین» به مثابه بشکه باروتی است که قابلیت انفجار در هر لحظه و ملتهب کردن شرایط در منطقه را دارد.
کد خبر: ۵۱۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 12April 2022

مقاومت فلسطین به مصر درباره عبور اسرائیل از خط قرمز‌ها هشدار دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، جناح‌های مقاومت فلسطینی در پیام‌هایی به مصر اعلام کرده‌اند که اقدامات اسرائیل در تجاوز از خطوط قرمز فلسطینی‌ها منجر به انفجار اوضاع و شرایط در منطقه می‌شود.

طبق اعلام منابع مطلع به المیادین، جناح‌های مقاومت نسبت به هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز و تحریک‌آمیز اسرائیل نسبت به فلسطینان در قدس و مسجد الاقصی و همینطور تحرکات شهرک نشینان علیه مردم فلسطین هشدار جدی داده است.

این منابع خاطرنشان کردند که مقاومت به مصری‌ها اطلاع داده است که تلاش رژیم صهیونیستی جهت جدایی نوار غزه از قدس و کرانه باختری تلاشی بیهوده است و نتایج اشتباهی را به دنبال دارد.

این جناح‌ها همچنین تاکید کردند که عبور از خطوط قرمز در اردوگاه جنین، چاشنی است که اوضاع را در میادین مختلف فلسطینی منفجر می‌کند.

وزارت بهداشت فلسطین، شنبه در بیانیه‌ای از به شهادت رسیدن یک تن و زخمی شدن ۱۰ فلسطینی درجریان درگیری‌ها در اردوگاه جنین خبر داد.

این درگیری‌ها به دنبال یورش سربازان رژیم صهیونیستی به اروگاه جنین و محاصر منزل شهید "رعد حازم"، مجری عملیات تل‌آویو رخ داد.

در همین راستا رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که وقوع عملیات گسترده نطامی اسرائیل در اردوگاه جنین دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار