عملیات ارتش رژیم صهیونیستی برای ترور برادر مجری عملیات تل‌آویو

منابع صهیونیستی هدف از عملیات امروز ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین را ترور عبد حازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل‌آویو اعلام کردند.
کد خبر: ۵۴۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ - 28September 2022

عملیات ارتش رژیم صهیونیستی برای ترور برادر مجری عملیات تل‌آویوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به اردوگاه جنین، تا این لحظه ۴ فلسطینی زخمی شدند. حال دو نفر از مجروحان وخیم اعلام شده است.

منابع عبری همچنین از ترور عبد حازم برادر شهید رعد حازم مجری عملیات شهادت طلبانه تل‌آویو در اردوگاه جنین خبر دادند.

این خبر هنوز توسط منابع فلسطینی تأیید نشده است. گفته شده که هدف عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین، عبد حازم است.

بنابر اعلام منابع فلسطینی در هنگام عملیات نظامیان صهیونیست، پدر شهید رعد حازم در منزل حضور نداشته است.

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در عملیات امروز دو مبارز فلسطینی که تحت پیگرد بوده‌اند را ترور کرده اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که جنین به میدان جنگ تبدیل شده و درگیری مسلحانه شدیدی بین مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در جریان است.

وزارت بهداشت فلسطین طی بیانیه‌ای رسماً اعلام کرد که در حمله امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، یک فلسطینی به شهادت رسیده و ۹ نفر دیگر زخمی شدند که حال دو نفر از آنان وخیم است؛ بنابراین گزارش، احمد علاونه مبارز فلسطینی کر درگیری‌های امروز در جنین از سوی تک تیراندازان صهیونیست از ناحیه سر هدف قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

منابع فلسطینی صبح امروز با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند. منابع محلی اعلام کردند که گروهی از نیرو‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی منزل شهید رعد حازم (مجری عملیات شهادت طلبانه تل‌آویو) را در اردوگاه جنین محاصره کردند.

در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و محاصره منزل شهید رعد حازم، مبارزان مقاومت به سمت آن‌ها آتش گشوده و درگیری مسلحانه شدیدی در این منطقه به وقوع پیوسته است. صهیونیست‌ها چند هفته پیش یک واحد مسکونی متعلق به خانواده شهید حازم را در شهر جنین منفجر کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار