استاد حوزه علمیه:

«انفاق» از فضلیت‌های منحصربه‌فرد حضرت خدیجه (س) بود

حجت‌الاسلام «نجاریان‌زاده» گفت: «انفاق» از جمله فضلیت‌های منحصربه‌فرد حضرت خدیجه (س) بود که تمام اموالش را در راه اعتقادات خود هزینه کرد.
کد خبر: ۵۱۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴ - 12April 2022

«انفاق» از فضلیت‌های منحصربفرد حضرت خدیجه (س) بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمود نجاریان‌زاده» استاد حوزه علمیه امروز (سه‌شنبه) در برنامه ماه رمضانی سپاه کربلا ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت خدیجه (سلام الله علیها) اظهار داشت: حضرت خدیجه (سلام الله علیها) در تاریخ فردی مثل ایشان ذکر نشد و منحصفر بفرد بود.

استاد حوزه علمیه به ویژگی‌های مادر حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) پرداخت و افزود: در کتب تاریخی موثق آمده است، که از جمله فضلیت‌های منحصربفرد حضرت این بود که تمام اموال خود را در راه اعتقادات خود که پیامبر عظیم الشان بود، هزینه کرد.

حجت الاسلام نجاریان‌زاده، با بیان این مطلب که حضرت خدیجه (سلام الله علیها) از تمام سرمایه‌های خود گذشت تا در کنار پیامبر (ص) باشد، ادامه داد: وصیت حضرت این بود که کفن من جامه‌ای از جامه پیامبر (ص) باشد.

استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که خدای متعال به ایثار حضرت خدیجه (سلام الله علیها) گوهری مثل کوثر عطا کرده است، خاطرنشان کرد: فرزندان کوثر تا روز قیامت بر روی کره زمین، منحصربفرد هستند.

حجت الاسلام نجاریان‌زاده با بیان اینکه حضرت زهرا (سلام الله علیها) پرورش یافته دامن حضرت خدیجه (سلام الله علیها) است، افزود: اینکه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در روز عروسی، پیراهن عروسی خویش را به سائل می‌دهد، برگرفته از انفاق مادرشان می‌باشد.

استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به مجاهدت علما پرداخت و گفت: مراجع و علمای اسلامی در ساده زیستی نمونه ندارند.

حجت الاسلام نجاریان‌زاده به ساده زیستی رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب یک زندگی زاهدانه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار