نائب رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عقلانیت و اقتدار موضع ایران در مذاکرات وین/ ایران هیچگاه از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهد کرد

سروری تیم مذاکره کننده ما با موضع عقلانیت و اقتدار در این دور از مذاکرات حضور پیدا کرده است و منافع ملی را مقدم بر چیزهای دیگر می‌داند.
کد خبر: ۵۱۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۴ - 13April 2022

عقلانیت و اقتدار موضع ایران در این دوره از مذاکرات/ ایران هیچگاه از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهد کردپرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به راهبر ایران در مذاکرات اظهار داشت: سیاست خارجی مبتنی بر منافع و اقتدار ملی باشد منجر به صلح و بازدارندگی خواهد شد؛ همچنین سیاست خارجی که مبتنی بر امتیاز دادن باشد هیچ آورده‌ای برای کشور نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مذاکرات باید بر اساس یک عقلانیت که در راستای تولید اقتدار و بازدارندگی برای ما عمل می‌کند باشد، گفت: در این دوره دولت با موضع عقلانیت و اقتدار ملی را در نظر دارد و این باعث بهبود روابط ما با دیگر کشورها شده است.

سروری افزود: تیم مذاکره کننده ما با موضع عقلانیت و اقتدار در این دور از مذاکرات حضور پیدا کرده است و منافع ملی را مقدم بر چیزهای دیگر می‌داند؛ همانطور که اعلام شده هیچگاه جمهوری اسلامی ایران از مواضع که تعیین کرده است عقب نشینی نخواهد کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز همه کشورها بر این مورد تاکید دارند که این به عنوان یک کنشگر فعال در منطقه است و به همین دلیل همسایگان ما روز به روز روابطشان با ما را نزدیک می‌کنند و سطح مبادلات ما در حال افزایش است.

انتهای پیام/24

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار